سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جاستین سان در حال توسعه راه‌حلی برای خروج صرافی اف‌تی‌ایکس از بحران است

جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار میلیاردر بلاک‌چین ترون (TRON)، روز گذشته ۹ نوامبر گفت که در حال کار بر روی یک راه‌حل برای صرافی ارزهای دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX) است، صرافی‌ای که در بحران نقدینگی غرق شده‌ است و خطر ورشکستگی آن را تهدید می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از دلیل این بحران، می‌توانید به مقالات کار شدن در وبلاگ سرمایکس مراجعه کنید.

سان در صفحه شخصی خودش در توییتر گفت:

«علاوه بر اعلام آمادگی من مبنی بر اینکه قرار است از تمام دارندگان توکن‌ بومی ترون در صرافی اف‌تی‌ایکس پشتیبانی کنم، قرار است گروه ما همراه با گروه اف‌تی‌ایکس یک راه‌حلی برای حل بحران آماده کنیم و مسیر رو به جلو را ادامه دهیم». سام بانکمن-فرید (Sam Bankman-Fried )، مدیرعامل اف‌تی‌ایکس، این پست را بازنشر کرد.

این تازه‌ترین توییت باینکمن فرید بعد از آن است که اعلام کرد صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با خرید صرافی موافقت کرده است، اما به نظر می‌رسد که این پیشنهاد منتفی شده و بایننس اظهار داشته است که مسائل اف‌تی‌ایکس خارج از کنترل آن‌هاست. سان همچنین جزئیات بیشتری در مورد راه‌حلی که روی آن کار می‌کند ارائه نکرده است.

جاستین سان در توییت‌های بعدی خودش گفت که کمبود مداوم نقدینگی، علیرغم ماهیت کوتاه‌مدت آن، برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاران مخرب است و افزود که گروه توسعه‌دهنده او سخت تلاش می‌کنند تا از وخامت بیشتر شرایط اف‌تی‌ایکس جلوگیری کنند.

شایعاتی وجود دارد که بنیان‌گذار ترون قصد دارد در اقدامی بی‌سر‌و‌صدا، صرافی ارزهای دیجیتال هوبی (Huobi) را خریداری کند، اما سان این شایعات را رد کرد و گفت که کسی که این پیشنهاد را به او داده صرفاً مشاور شرکت بوده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location