video thumb

۹ ارزدیجیتال جدید به بازار سرمایکس اضافه شد

لیست ارزهای پشتیبانی شده صرافی سرمایکس هفتگی در حال افزایش است و هفته گذشته، ۹ ارز دیجیتال جدید به بازار سرمایکس اضافه شده اند که لیست کامل آنها در ادامه آورده شده است:

BTRST, DESO, FX, KAS, LQTY, TRAC, POLYX, SSV, OKB

هم اکنون بازار معاملاتی سرمایکس بیش از ۶۳۰ ارزدیجیتال را در دسته های مختلف پشتیبانی می کند و می توانید رمزارزهای مورد علاقه خود را به بهترین قیمت، سریعترین زمان و بیشترین امنیت در صرافی سرمایکس خریداری کنید. در ادامه می خواهیم ۵ ارزدیجیتال برتر اضافه شده طی هفته گذشته را بررسی کنیم.

لیست ارزهای جدید اضافه شده به سرمایکس

ارز دیجیتال اوکی بی | OKB

نماد اختصاری: OKB

رتبه بازار: ۳۶

ارزش بازار: ۱,۲۴۱,۷۳۵,۵۷۳ دلار

ارز دیجیتال اوکی بی با نماد (OKB) یک رمزارز است که در سال ۲۰۱۹ توسط بنیاد اوکی بلاک‌چین (OK Blockchain Foundation) و صرافی ارزهای دیجیتال اوکی اکس (OKEx) راه‌اندازی شده است. هم اکنون صرافی اوکی اکس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارز جهانی است و خدمات گسترده‌ای به کاربرانش ارائه می‌دهد.

توکن اوکی بی توکن ابزاری صرافی ارزهای دیجیتال اوکی اکس است که مشابه با صرافی بایننس، کاربران را قادر می‌سازد تا به خدمات و ویژگی‌های مختلف صرافی دسترسی داشته باشند. از این توکن برای محاسبه تراکنش‌ها، پرداخت کارمزد معاملات و پاداش داده به کاربران است. همچنین این توکن یک توکن حاکمیتی هم است و به کاربران در پلتفرم حق رای می‌دهد.

 

ارز دیجیتال برین تراست | Braintrust

پروژه Braintrust
برین تراست یک پروژه بلاک چینی است که با هدف ایجاد ارتباط بین افراد ماهر و شرکت ها فعالیت می کند

نماد اختصاری: BTRST

رتبه بازار: ۱۶۳

ارزش بازار: ۱۱۴,۹۵۶,۸۶۲ دلار

ارز دیجیتال برین تراست با نماد (BTRST) اولین شبکه بلاک‌چینی استعدادیابی است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و افراد ماهر و توانمند را با شرکت‌های پیشرو در جهان مرتبط می‌کند. برین تراست دارای بیش از ۵۰ هزار عضو است و توسط بسیاری از شرکت‌های جهانی استفاده می‌شود.

توکن بومی برین تراست یک توکن حاکمیتی است که به کاربران شبکه حق رای می‌دهد تا شبکه همیشه غیرمتمرکز باقی بماند و تحت کنترل یک نفر یا یک مرکز نباشد. خود جامعه برین تراست به نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد و از آنجایی که شرکت‌ها و کارکنان همه در رشد و پیشرفت شبکه نقش دارند، استعداد و مشاغل جدید به سرعت در شبکه پدیدار می‌شوند.

 

ارز دیجیتال اس اس وی نتورک | ssv.network

نماد اختصاری: SSV

رتبه بازار: ۱۶۸

ارزش بازار: ۱۰۷,۱۳۵,۰۶۰ دلار

ارز دیجیتال اس اس وی نتورک با نماد (SSV) یک پروژه زیرساختی غیرمتمرکز استیکینگ است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و عملیات یک اعتبارسنج اتریوم (ETH) را فعال و بین اعتبارسنج‌ها توزیع می‌کند. اس اس وی نتورک در واقع یک کلید اعتبارسنجی را به یک ساختار چند علامتی تبدیل می‌کند که توسط یک لایه اجماع اداره می‌شود.

توکن اس اس وی نتورک یک توکن حاکمیتی است که به کاربران پلتفرم حق رای می‌دهد و تنها کاربران هستند که می‌توانند در رشد شبکه سهیم باشند و نظرات خود را ارسال کنند. از توکن اس اس وی همچنین به عنوان لایه پرداخت شبکه برای ایجاد انگیزه‌های مالی بین اپراتورها استفاده می‌شود.

 

ارز دیجیتال کسپا | Kaspa

ارزدیجیتال Kaspa
کسپا یک پروژه بلاک چینی با الگوریتم اثبات سهام است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده است

نماد اختصاری: KAS

رتبه بازار: ۲۳۱

ارزش بازار: ۱۰۲,۲۰۶,۲۶۱ دلار

ارز دیجیتال کسپا با نماد (KAS) یک پروژه بلاک‌چینی با پشتیبانی از الگوریتم اثبات سهام (PoS) است که در سال ۲۰۲۲ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و پروتکل گراف جهت دار بدون دور گوست (GHOSTDAG) را پیاده‌سازی می‌کند.

توکن بومی کسپا یک توکن ابزاری است که از آن برای پرداخت کارمزدها و تامین نقدینگی شبکه استفاده می‌شود. کسپا شامل بسیاری از ویژگی‌های جالب مانند توپولوژی گراف جهت دار بدون دور، هرس داده، پشتیبانی زیرشبکه، اثبات ابزار ویژه مالی (SPV) و دیگر موارد است.

 

ارز دیجیتال دسو | Decentralized Social

نماد اختصاری: DESO

رتبه بازار: ۲۳۹

ارزش بازار: ۸۴,۸۴۱,۷۵۵ دلار

ارز دیجیتال دسو با نماد (DESO) یک بلاک‌چین لایه ۱ برای غیرمتمرکز کردن شبکه‌های اجتماعی برای میلیاردها کاربر است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و می‌خواهد مالکیت اطلاعات را از پلتفرم ها به کاربران بازگرداند. توسعه‌دهندگان دسو معتقدند که هویت کاربر، نمایه آن، محتوای آن و دیگر موارد، همه متعلق به کاربر هستند و باید در برابر سانسور مقاوم باشند.

توکن دسو یک توکن ابزاری است که از آن برای خرید توکن‌های سازنده در کنار سایر موارد استفاده می‌کند. از توکن دسو همچنین برای پرداخت پاداش‌‌ها استفاده می‌شود و دارندگان توکن دسو می‌توانند ار مزایایی چون محتوای خاص، پیام‌های خاص و دیگر موارد بهره‌مند شوند.

پیشنهاد می کنید چه ارزهای دیگری به سرمایکس اضافه شوند؟