سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ویتالیک بوترین از سرمایه‌گذاران می‌خواهد به جای قیمت رمزارزها، بر فناوری آن‌ها تمرکز کنند

یکی از بنیان‌گذاران اتریوم (ETHویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، در جدید‌ترین صحبت‌های خود در خلال بازار نزولی دنباله‌دار ارزهای دیجیتال، می‌گوید که جامعه ارزهای دیجیتال باید به جای تمرکز بر قیمت ارزهای دیجیتال، بر فناوری و برنامه‌های کاربری تمرکز کنند. به اعتقاد او، حضور در صنعت به خاطر فناوری در مقایسه با حضور به خاطر منافع مالی بالقوه، یک چرخش فرهنگی مهم و مثبت است.

در ماه فوریه سال ۲۰۲۲،ویتالیک بوترین گفته بود که توسعه‌دهندگان صنعت ارزهای دیجیتال از یک بازار نزولی جدید استقبال خواند کرد. افزایش قیمت‌ رمزارزها در طول یک بازار صعودی، توجه‌های زیادی را به خودش جلب می‌کند که عمدتاً ناشی از حرص و طمع سرمایه‌گذاران بی‌تجربه برای کسب سود است. به محض سقوط قیمت‌ها، سفته‌بازان تمایل به ترک بازار پیدا می‌کنند و این توسعه‌دهندگان هستند که معمولاً در زمان‌های سخت، در بازار باقی می‌مانند.

در واقع، استقبال افراد کارآفرینی چون بوترین در صنعت ارزهای دیجیتال از بازار‌های نزولی به این دلیل است که در این دوره، به دلیل کاهش قیمت‌ها، پروژه‌های هیجان‌انگیز بسیاری ظهور می‌کنند.ویتالیک بوترین همچنین گفت که پروژه‌‌های ارز دیجیتال ناپایدار در طول بازار‌های نزولی، با برتری کیفیت بر کمیت، از بین می‌روند.

به گفته این برنامه‌نویس کانادایی،اگرچه قیمت‌های بالا بسیاری از مردم را خوشحال می‌کند، اما قیمت‌های بالا گمانه‌زنی‌های بی‌مورد و غیرضروری بسیاری را جلب می‌کند. بازار ارزهای دیجیتال دچار یک سقوط شدید شده است، به طوری که قیمت بیت‌کوین (BTC) و آلت‌کوین‌های پیشرو در بازار بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است. این صنعت پس از فروپاشی ناگهانی صرافی ارزهای دیجیتال اف‌تی‌ایکس (FTX)، وارد یک دوره سقوط شده است که به اعتقاد بسیاری، ادامه‌دار خواهد بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version