سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۳ فرصت بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ به گفته‌ی بنیان‌گذار اتریوم

یکی از بنیان‌گذاران اتریوم به نام ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، به تازگی سه فرصت بزرگ را به اشتراک گذاشته است که هنوز در صنعت ارزهای دیجیتال محقق نشده‌اند. این سه فرصت عبارت‌اند از: پذیرش انبوه کیف پول‌ها، استیبل‌کوین‌های مقاوم در برابر تورم و ورود به وب‌سایت مبتنی بر اتریوم.

بوترین در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود، چشم‌انداز خودش برای صنعت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ را به اشتراک گذاشت و در پاسخ به نگرانی‌های مطرح شده گفت که موج پذیرش برای برنامه‌های غیرمتمرکز اکنون به پایان رسیده است و دیگر فرصت کمتری برای توسعه‌دهندگانی وجود دارد که می‌خواهند برنامه‌های غیرمتمرکز تازه خود را بسازند.

بوترین در ابتدا پیشنهاد کرد که باید پیشرفت‌های بیشتری در زیرساخت کیف پول‌ها ایجاد شود تا استفاده از ارزهای دیجیتال برای مردم عادی و ناآشنا آسان‌تر شود. به گفته‌ی او، اگر بتوان کیف پولی ساخت که یک میلیارد نفر از آن استفاده کنند، به آن هدف دست پیدا کرده‌ایم و به اعتقاد او، چنین چیزی یک فرصت بزرگ محسوب می‌شود.

پس از آن، بوترین به سراغ استیبل‌کوین‌ها رفت و افزود که اگر بتوان استیبل‌کوینی مقاوم در برابر تورم و شرایط کلان اقتصادی ساخت، دستاوردی انقلابی برای صنعت خواهد بود. بوترین در ادامه صحبت‌های خود، هیچ پیشنهادی برای چگونگی دستیابی به چنین امری ارائه نکرد.

3 فرصت بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2023 به گفته‌ی بنیان‌گذار اتریوم
3 فرصت بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ به گفته‌ی بنیان‌گذار اتریوم

او در ادامه گفت که هرگونه پیشرفت فنی که باعث کنار گذاشتن فیسبوک، گوگل، توییتر و دیگر رسانه‌های اجتماعی غیرمتمرکز از جذب افراد به اتریوم شود، باعث می‌شود که اتریوم تسلط بیشتری بر بازار و بر برنامه‌های مبتنی بر اینترنت داشته باشد. به طور خلاصه، بوترین می‌خواهد بگوید که اگر مشتریان مستقیماً و بدون هیچ واسطه‌ای وارد اتریوم شوند، به آن کمک می‌کند که تسلط بیشتری بر بازار داشته باشد و متکی بر چنین برنامه‌هایی نباشد.

بوترین در واقع به دنبال پر کردن شکاف‌های بازار است و می‌خواهید جایگزینی برای رسانه‌های اجتماعی پیدا کند، اما او به خوبی می‌داند که به دلیل رقابت فزاینده و بلوغ بازار، فرصت پر کردن شکاف‌ها را ندارد و خودش به آن اعتراف می‌کند.

بوترین چند هفته‌ی گذشته را صرف به اشتراک‌گذاری آموخته‌ها و توصیه‌های خود در مورد فضای ارزهای دیجیتال کرده است. او همچنین از خوش‌بینی‌های خود نسبت به بازار در سال‌های آینده نیز صحبت کرده است. یکی دیگر از بنیانگذاران اتریوم در ۳ دسامبر، تأکید کرد که تریدرها باید دیدگاه بلند‌مدت خود را از توجه به قیمت، به توجه به تحولات فنی در صنعت تغییر دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location