سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

بازار ارزهای دیجیتال همچنان یکی از بازارهای مالی موردتوجه سرمایه‌گذاران است، اما این روزها بسیاری از سرمایه‌گذاران، مشتاقانه به دنبال شرکت در پیش‌فروش‌های ارزهای دیجیتال هستند تا بتوانند ارزهای دیجیتال تازه عرضه شده را خریداری کنند و به کسانی تبدیل شوند که ارز دیجیتال گران‌بهای آینده را پیدا کرده‌اند و به آن سود قابل توجهی که می‌خواهند برسند. ارزهای دیجیتال بزرگ بازار مانند بیت‌کوین (BTC) آن رشد بزرگی که باید را کرده‌اند، به همین دلیل، در این مقاله سعی شده است که به بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 پرداخت که چندان شناخته شده نیستند، اما آینده بزرگی در انتظارشان است.

در این مقاله‌ خواهید خواند:

  • مقدمه‌ای بر بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023
  • معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023
  • آیا امکان سقوط هر یک از ارزهای دیجیتال ذکر شده وجود دارد؟
  • سؤالات متداول

مقدمه‌ای بر بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

همان‌طور که گفته شد، در این مقاله سعی شده است که به جای پرداختن به ارزهای دیجیتال بزرگ بازار که در سایت‌هایی چون کوین‌مارکت‌کپ به ترتیب از 1 تا 10 فهرست شده‌اند، بیشتر به ارزهای دیجیتالی بپردازیم که همچنان در ابتدای مسیر قرار دارند و به لطف کاربرد ذاتی‌شان، پتانسیل رشد قابل توجهی را ارائه می‌دهند. با این حال، لازم به ذکر است که ارزهای دیجیتال انتخاب شده برای این مقاله بر اساس داده‌های دست‌اول و اطلاعات به‌روز برگزیده شده‌اند، اما باید بدانید که در بازار ارزهای دیجیتال هیچ‌چیز ثابت نیست و همه چیز مدام در حال تغییر است.

معرفی 10 ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

در این فهرست از 10 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه‌گذاری در سال 2023، نام ارزهای دیجیتال بزرگ نیز به چشمتان خواهد خورد. ارزهای دیجیتالی نیز وجود دارند که ممکن است از دیدگاه بسیاری دیگر رشدشان را کرده باشند، اما تحلیلگران و افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال دیدگاه دیگری دارند و معتقدند که همچنان ارزهای دیجیتال مطرحی در بازار وجود دارد که همچنان به پتانسیل واقعی خودشان دست پیدا نکرده‌اند. این 10 ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 به شرح زیر است:

معرفی 10 ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

·        بایننس‌کوین (BNB): بایننس‌کوین ارز دیجیتال بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است که بایننس نام دارد. توکن بایننس‌کوین در طول بازار خرسی که منجر به سقوط بسیاری از ارزهای دیجیتال شد، مشابه با سایر ارزهای دیجیتال کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و به محدوده 240 دلاری رسید. با این حال، بسیاری از تحلیلگران معتقدند که با از سر گرفته شدن بازار گاوی و شروع افزایش قیمت‌ها، بایننس‌کوین نیز مجدد به قیمت 1000 دلاری‌اش بازمی‌گردد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه خرید بایننس کوین مراجعه کنید.

·        کازماز (ATOM): کازماس با هدف کمک به توسعه‌دهندگان حوزه ارزهای دیجیتال برای ساخت برنامه‌های کاربردی مرتبط به بلاک‌چین طراحی شده است و قابلیت‌های بسیار خوبی را به توسعه‌دهندگان این حوزه ارائه می‌دهد. این پروتکل به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را بین شبکه‌های مختلف منتقل کرده و به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) اجازه می‌دهد تا از پلتفرم‌های مختلف استفاده کنند. به طور کلی، کازماس یکی از پروژه‌های بزرگ با پتانسیل بالا در بازار ارزهای دیجیتال است که پتانسیل ایجاد یک اکوسیستم بلاک‌چینی غیرمتمرکز و مقیاس‌پذیر را دارد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه خرید کازماز مراجعه کنید.

·        دیسنترالند (MANA): دسنترالند یا به اختصار مانا، توکن بومی یک بازی بلاک‌چینی است که همچنان طرفداران بسیاری در میان علاقه‌مندان به بازی‌های بلاک‌چینی دارد. پلتفرم دسنترالند همچنان یکی از پلتفرم‌های بازی است که از توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) به طور گسترده استفاده می‌کند. به عقیده‌ی بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار، در صورت بهبود بازار و بازگشت توجه‌ها به توکن‌های غیرقابل‌معاوضه، ارز دیجیتال مانا نیز رشد خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه خرید دیسنترالند مراجعه کنید.

·        اولانچ (AVAX): آواکس نام توکن بومی پلتفرم آولانچ است که از اولین پلتفرم‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است که انجام تراکنش‌ها و معاملات قرارداد هوشمند را زیر یک ثانیه ممکن کرده است. این شبکه را به نوعی نیز می‌توانیم رقیب اتریوم (ETH) بدانیم چرا که نواقص شبکه اتریوم را برطرف کرده و به دنبال توسعه قابلیت‌های جدید است. مهم‌ترین ویژگی و اصلی‌ترین دلیل برای رشد توکن آواکس این است که تمرکز پلتفرم بر روی افزایش سرعت بلاک‌چین در هنگام شلوغی شبکه است. مشکلی که اکثر بلاک‌چین‌ها درگیرش هستند. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه خرید اولانچ مراجعه کنید.

·        اتریوم (ETH): در حالی که اتریوم از اوج قیمت 4844 دلاری‌اش در نوامبر سال 2021 به کمتر از 1000 دلار در اواسط سال 2022 رسید، اما اکنون که در اواسط سال 2023 میلادی قرار داریم، اتریوم کمی موفق به بهبودی شده و به قیمت 1849 دلاری رسیده است. اتریوم یک سکه بسیار پرکاربر و کارآمد است و در 12 ماه گذشته به آرامی در حال بازگشت به شکوه گذشته‌اش بوده است. با توجه به مهاجرت اتریوم از الگوریتم اثبات کار به اثبات سهام، بسیاری معتقدند که اتریوم به زودی روند صعودی‌اش را آغاز می‌کند و شاید بتواند به آغازگر بازار صعودی در اواخر سال جاری باشد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه خرید اتریوم مراجعه کنید.

·        سولانا (SOL): سولانا با وجود اینکه از اوج قیمت 258 دلاری‌اش در نوامبر سال 2021 به شدت کاهش یافته و بیشتر ارزشش را از دست داده است، اما بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار معتقدند که این ارز دیجیتال می‌تواند به قیمت گذشته‌اش بازگردد. سولانا در روزهای اخیر به آرامی به حدود 24 دلار بازگشته است و به دلیل کارمزد پایینی که دارد، همچنان یکی از ارزهای دیجیتال مورد انتخاب توسعه‌دهندگان و کاربران است. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه خرید سولانا مراجعه کنید.

آیا امکان سقوط هر یک از ارزهای دیجیتال ذکر شده وجود دارد؟

·        تامادوج (TAMA): تامادوج یک پلتفرم بازی تازه‌وارد به بازار ارزهای دیجیتال است که نوعی میم‌کوین محسوب می‌شود. این پلتفرم به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا علاوه بر بردن جوایز هفتگی و کسب توکن بومی این پلتفرم، در بازی‌های موجود در اکوسیستم آن نیز شرکت کنند و لذت ببرند. این ارز دیجیتال در حال حاضر در قیمت 0.008 دلاری معامله می‌شود.

·        یونی سواپ (UNI): یونی‌سواپ یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین پلتفرم‌های غیرمتمرکز در حوزه دیفای است که بسیاری از توکن‌های غیرمتمرکز که امکان فهرست شدن در صرافی‌های متمرکز ندارند، در این پلتفرم غیرمتمرکز فهرست می‌شوند. به طور خلاصه، بهترین پلتفرم در حوزه امور مالی غیرمتمرکز در بلاک‌چین یونی سواپ است که می‌تواند انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد، اما همان‌طور که گفته شد، فراموش نکنید که هیچ‌چیز در بازار ارزهای دیجیتال قابل پیش‌بینی نیست.

·        ترون (TRX): ترون از ویژگی‌های فناوری شبکه همتا به همتا (P2P) بلاک‌چین استفاده می‌کند تا به تولید‌کنندگان محتوا اجازه دهد کارهای خود را مستقیماً به دست کاربران برسانند. ترون در کنار شبکه‌ی پرسرعت و ارزانش که امکان انجام تراکنش‌ها با کارمزد رایگان را فراهم کرده، ممکن است که در آینده به یکی از پلتفرم‌های مطرح تبدیل شود و حتی پلتفرم‌های بزرگی همچون نتفلیکس را در زمینه تولید محتوا به چالش بکشد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه خرید ترون مراجعه کنید.

·        وای‌پردیکت (YPRED): یکی از جدید‌ترین هوش مصنوعی‌های منتشر شده در بلاک‌چین است که امکان تجزیه‌وتحلیل پیش‌بینی کننده را برای صاحبان کسب‌وکارها فراهم می‌کند. این ارز دیجیتال همچنان در مراحل پیش‌فروش قرار دارد و بسیاری بر این باورند که می‌تواند با بالا رفتن روزانه‌ی محبوبیت هوش مصنوعی در میان مردم، به یکی از پلتفرم‌ها و ارزهای دیجیتال پرکاربرد در بازار تبدیل شود.

آیا امکان سقوط هر یک از ارزهای دیجیتال ذکر شده وجود دارد؟

ارزهای دیجیتال فهرست شده همگی بر اساس چند عامل متفاوت بررسی و انتخاب شده‌اند که این عوامل به ترتیب شامل: مدت‌زمان حضور در بازار، سابقه‌ی عملکرد، فناوری، سرعت پذیرش و گروه پروژه و تحلیل های سایت های مطرح مانند gobankingrates می‌شود. برخی ارزهای دیجیتال فهرست شده ممکن است همه‌ی این ویژگی‌ها و برخی دیگر صرفاً تعدادی از این عوامل را داشته باشد. با این حال، بازار ارزهای دیجیتال غیرقابل‌پیش‌بینی است و چیزی که ممکن است ویژگی آن ارز دیجیتال به شمار بیاید، بی‌اثر و حتی به ضرر آن تمام شود. پس به طور کلی باید همیشه در هنگام تصمیم برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، جوانب احتیاط را بجا بیاورید و حساب شده عمل کنید، زیرا اگر کورکورانه اقدام به سرمایه‌گذاری کنید، با ضررهای هنگفتی مواجه می‌شوید.

جمع‌بندی

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش شده است که برخی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023ارائه شود که پروژه‌های قابل توجه در بازار را برجسته می‌کند. ارزهای دیجیتال فهرست شده شامل ارزهای قابل توجهی در زمینه توکن‌های غیرقابل‌معاوضه، میم‌کوین‌ها، توکن‌های هوش مصنوعی، بازی و موارد دیگر می‌شود که کمبودها در دیگر ارزهای دیجیتال را جبران کرده‌اند و به گونه‌ای منحصربه‌فرد در نوع خود محسوب می‌شوند. با این حال، به خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال خطرناک است و باید حساب شده عمل کنید.

سوالات متداول

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در حال حاضر کدام است؟

هر ارز دیجیتال یک سرمایه‌گذاری با مزایا و ریسک‌های خاصی است که می‌تواند آن را به یک انتخاب خوب برای یک سرمایه‌گذار و انتخابی وحشتناک برای یک سرمایه‌گذار دیگر تبدیل کند. باید پیش از سرمایه‌گذاری روی هر ارز دیجیتالی، تحقیقات لازم را انجام دهید و عجولانه عمل نکنید.

کدام ارز دیجیتال بیشترین پتانسیل رشد را دارد؟

فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال خیلی سریع در حال پیشرفت هستند و کسی نمی‌تواند با اطمینان بگوید کدام یک از پتانسیل بیشتری برخوردار است. با این حال، ارزهای تازه‌وارد در زمینه هوش مصنوعی پتانسیل خوبی برای رشد و افزایش قیمت دارند.

آیا ارز دیجیتال برای کسب سود روزانه وجود دارد؟

ارز دیجیتال قابل اطمینان و معتبری وجود ندارد که خود پروژه به شما بابت اینکه ارز را خریده‌اید سود پرداخت کند. با این حال راه‌هایی برای کسب سود نسبتاً پایدار و با ریسک بیشتر وجود دارد. برخی از ارزهای دیجیتال هستند که امکان استیک کردن آن‌ها برای کسب سود وجود دارد. با این حال توجه داشته باشید که به دلیل نوسانات قیمتی خود رمزارز، ارزش سرمایه‌گذاری اولیه شما ممکن است دچار تغییر شود.

با پول و سرمایه کم، کدام ارز دیجیتال را بخریم؟

ارزهای دیجیتالِ بزرگ و محبوب مانند اتریوم و بیت‌کوین، ارزش بازار بالایی دارند بنابراین رشد و افت آن‌ها نیز کمتر است. اگر قصد دارید ریسک بیشتر برای کسب سود بیشتر متحمل شوید، باید به سراغ پروژه‌های متوسط یا کوچک‌تر که ارزش بازار آن‌ها پایین‌تر است بروید که برخی از آن‌ها در این مقاله فهرست شده‌اند.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version