سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آموزش تصویری نحوه انتقال ارز از پنکیک سواپ به تراست ولت

با گسترش حوزه دیفای، علاقه به استفاده از خدمات غیرمتمرکز رو به افزایش است و در این بین صرافی‌های غیرمتمرکز نیز مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار ارز‌های دیجیتال قرار گرفته‌اند. با توجه به اینکه صرافی‌های غیرمتمرکزی مانند پنکیک سواپ در میان ایرانیان نیز محبوبیت پیدا کرده‌اند، بسیاری به دنبال آموزش نحوه انتقال ارز از پنکیک سواپ به تراست ولت هستند.

اگر شما نیز از جمله این افراد هستید و می‌خواهید از صرافی و کیف پول‌های غیرمتمرکز برای ثبت معاملات خود استفاده کنید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا نکات مهمی برای انجام این انتقال وجود دارد که عدم توجه به آن‌ها می‌تواند خطرات قابل توجهی را برای سرمایه شما به همراه داشته باشد. برای آشنایی با انتقال ارز از سایر صرافی ها به تراست ولت، به مقاله نحوه انتقال ارز دیجیتال به تراست ولت مراجعه کنید.

اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ

صرافی‌های غیرمتمرکز کیف پول اختصاصی ندارند و برای استفاده از خدمات آن‌ها، شما نیازمند اتصال کیف پول خود به آن‌ها هستید. trustwallet هم اکنون به عنوان یکی از برترین کیف پول‌های غیرحضانتی به شمار می‌رود و بهترین انتخاب برای انتقال ارز از پنکیک سواپ است.

پس از تکمیل مراحل ایجاد کیف پول در تراست ولت، از منوی برنامه به بخش Browser بروید.

در این صفحه و در بخش DeFi می‌توانید گزینه PancakeSwap را مشاهده کنید. در صورتی که این صرافی در این صفحه قرار نداشت، می‌توانید از کادر بالای صفحه استفاده و نام آن را جستجو کنید.

در صورتی که در زمان باز شدن صرافی PancakeSwap با خطای Unavailable Due to Legal Reasons مواجه شدید، باید در ابتدا برنامه تراست ولت را بسته و سپس با فعال کردن نرم‌افزار‌های تغییر آی پی، دوباره این مراحل را طی کنید.

با ورود به صرافی، در ابتدا از کادر بالای صفحه لینک را بررسی کنید تا از صحت آن مطمئن شوید. آدرس نمایش داده شده باید دقیقاً به این صورت باشد:

Pancakeswap.finance

تصویر 3

در منوی صرافی پنکیک سواپ، دو گزینه اتصال کیف پول (Connect) و انتخاب شبکه را در کنار آن مشاهده می‌کنید.

تصویر 4

صرافی پنکیک سواپ به طور پیش فرض این گزینه را بر روی شبکه کم کارمزد و محبوب بی‌ان بی‌اسمارت چین تنظیم کرده است ولی در صورت نیاز می‌توانید شبکه مورد نظر خود را تغییر دهید.

تصویر 5

پس از انتخاب شبکه، گزینه Connect را انتخاب و در کادر باز شده، گزینه Trust Wallet را انتخاب کنید.

تصویر 6

در صفحه بعدی، شما می‌توانید شبکه اتصال کیف پول خود را انتخاب کنید. انتخاب این گزینه در این مرحله چندان اهمیتی ندارد زیرا در نهایت شبکه را می‌توانید در صرافی پنکیک سواپ تغییر دهید. با این حال پیشنهاد می‌کنیم در این مرحله همان شبکه‌ای را انتخاب کنید که قصد دارید در صرافی پنکیک سواپ از آن استفاده کنید.

تصویر 7

پس از انتخاب شبکه، گزینه Connect را انتخاب کنید تا کیف پول تراست ولت شما به صرافی پنکیک سواپ متصل شود. از این پس می‌توانید از کیف پول خود برای تمام تراکنش‌ها و انتقال ارز‌ها در این صرافی استفاده کنید.

پس از اتصال کیف پول، شما به تمام بخش‌های پنکیک سواپ دسترسی خواهید داشت:

Swap: سواپ یا تبادل ارز با ارز، ویژگی اصلی صرافی پنکیک سواپ است که در آن می‌توانید یک ارز دیجیتال موجود در کیف پول تراست ولت خود را به ارز دیجیتال دیگر تبدیل کنید. به عنوان مثال، به کمک سواپ می‌توانید تترهای خود را به اتریوم تبدیل کنید.

Liquidity: نقدینگی یا لیکوئیدیتی، بخشی است که شما می‌توانید سرمایه خود را به استخر‌های نقدینگی پنکیک سواپ واریز کرده و در ازای آن، پاداش دریافت کنید.

Perpetual: در این بخش انجام برخی معاملات مانند مارجین و بهره بردن از لوریج در ارز دیجیتال امکان‌پذیر است.

Bridge: پنکیک سواپ بریج به عنوان یک پل کراس چین برای توکن و ارز‌ها عمل می‌کند.

Limit: در این بخش ثبت سفارشات خرید و فروش با قیمت‌های دلخواه امکان‌پذیر است.

Buy Crypto: همانطور که از نام آن مشخص است، علاوه بر سواپ امکان خرید ارز دیجیتال نیز در پنکیک سواپ وجود دارد. با این حال این بخش برای کاربران ایرانی که کارت‌های اعتباری بین‌المللی ندارند کاربرد ندارد.

نحوه انتقال ارز از پنکیک سواپ به تراست ولت

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز است و کیف پول اختصاصی خود را ندارد. بنابراین تمام تراکنش‌ها به واسطه کیف پولی که به آن متصل کردید انجام می‌شود. در نتیجه برای انتقال ارز از پنکیک سواپ به تراست ولت، کافی است تا کیف پول خود را به این صرافی متصل کنید و یک معامله سواپ در آن انجام دهید.

برای انجام مبادله، کیف پول خود را به پنکیک سواپ متصل کرده، شبکه مورد نظر را انتخاب کنید و سپس به بخش Swap بروید. در این بخش، کافی است تا مقدار ارز دیجیتالی که می‌خواهید ارسال کنید (کادر اول) و سپس ارز دیجیتالی که می‌خواهید به ازای آن دریافت کنید (کادر دوم) را مشخص کنید تا جزئیات سواپ به شما نمایش داده شود.

تصویر 8

در این بخش ممکن است شما همچنین نیازمند ارائه دسترسی و تأیید موجودی برای انجام انتقال باشید. برای این کار کافی است تا گزینه Enable… و سپس در صفحه بعدی، گزینه Confirm را انتخاب کنید.

تصویر 9

توجه داشته باشید در این مرحله با توجه به شبکه انتخابی، باید کارمزدی را پرداخت کنید که میزان آن در همین صفحه مشخص شده است. به عنوان مثال، برای انجام سواپ در شبکه بایننس، باید به میزانی که اعلام شده است توکن BNB داشته باشید.

تصویر 10

پس از پرداخت کارمزد اولیه و تأیید موجودی، می‌توانید با انتخاب گزینه Swap به صفحه تأیید نهایی وارد شوید. در این صفحه جزئیات نهایی به شما نمایش داده می‌شود و کارمزد تراکنش نیز به شما اعلام می‌شود. با مطالعه دقیق اطلاعات، گزینه Confirm Swap را انتخاب کرده تا سواپ انجام شود.

تصویر 11

پس از انجام موفقیت‌آمیز سواپ، موجودی کیف پول تراست ولت شما به طور خودکار بروزرسانی می‌شود و برای انتقال ارز‌ها به کیف پول نیاز به اقدام دیگری نیست.

بررسی خطاهای پنکیک سواپ

در زمان استفاده و انتقال ارز‌های دیجیتال از پنکیک سواپ به تراست ولت، ممکن است با برخی خطا‌ها و مشکلات مواجه شوید که هرکدام راه حل خود را دارند.

Price Update: در زمان تأیید نهایی سواپ، ممکن است با پیغام Price Updated مواجه شوید. این بدان معنی است که میزان دریافتی ارز مشخص شده نسبت به زمانی که شما پیام اولیه را در فرآیند سواپ مشاهده کردید تغییر کرده است. با بررسی دقیق میزان جدید، بر روی گزینه Accept کلیک کنید تا بتوانید سواپ را تکمیل کنید.

INSUFFICIENT-AMOUNT: در صورتی که نقدینگی کافی وجود نداشته باشد، این خطا نمایش داده می‌شود. معمولاً با مدتی صبر و رفرش صفحه، می‌توانید معامله خود را انجام دهید.

PancakeRouter: EXPIRED: برای رفع این خطا فرآیند سواپ را دوباره تکرار کنید، اما مطمئن شوید که گزینه Confirm را با سرعت بیشتری انتخاب می‌کنید.

Pancake: TRANSFER_FAILED: برای رفع این خطا پیشنهاد می‌شود که حداقل 30 درصد بیشتر از میزان ارزی که می‌خواهید برای سواپ ارسال کنید، در کیف پول خود داشته باشید.

Transaction cannot succeed و Price Impact too High: برای رفع این دو خطا، حجم معامله را کاهش دهید.

در صورتی که در نحوه انتقال ارز از پنکیک سواپ به تراست ولت با خطا‌های دیگری مواجه شدید یا به کمک بیشتری نیاز دارید، در بخش نظرات پاسخگوی شما هستیم.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
version