سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش‌بینی قیمت آینده ارز‌های دیجیتال در سال 2023 و 2024

سال 2021 یکی از بزرگترین روند‌های صعودی ارز‌های دیجیتال رخ داد و بیت کوین موفق شد تا در مدت کوتاهی به محدوده بیش از 60 هزار دلار برسد و اوج قیمتی جدیدی را ثبت کند. در این زمان، با توجه به روند صعودی کلی ارز‌های دیجیتال و فرصت‌های متنوعی که برای کسب سود فراهم شده بود، بسیاری به هدف کسب سود توکن‌های بلاک چینی را خریداری کردند.

با این حال این روند صعودی به مدت زمان زیادی ادامه پیدا نکرد و با ترکیدن حباب، بازار ارز‌های دیجیتال ناگهان با سقوط شدید قیمتی مواجه شد. سقوطی که از اوایل سال 2022 تا 2023 ادامه داشته است و در این بین نیز بسیاری از ارز‌های دیجیتال و برخی از بزرگترین صرافی‌ها و پروژه‌های بلاک چینی نیز ورشکسته و حذف شدند.  اما با رسیدن به پایان سال 2023، به نظر می‌رسد که بازار ارز‌های دیجیتال در حال بهبود و گذر از زمستان ایجاد شده است و در سال 2024 همراه با هاوینگ بیت کوین می‌توانیم شاهد افزایش‌های قیمتی باشیم.

آینده قیمتی ارز‌های دیجیتال در سال 2023 و 2024 چگونه خواهد بود؟

به عنوان یک سرمایه‌گذار در بازار ارز‌های دیجیتال، سبد شما احتمالاً متشکل از ارز‌های مختلفی از جمله استیبل کوین‌ها، ارز‌های برتر و میم کوین‌ها است. هر کدام از این ارز‌ها روند‌های قیمتی خود را دارند و شناسایی فرصت‌های مناسب برای خرید و فروش آن‌ها برای کسب سود در نوسانات قیمتی تا پایان سال 2023 و در سال 2024 اهمیت بسیاری خواهد داشت. در ادامه این مقاله، پیش‌بینی‌های قیمتی عنوان شده توسط برخی از تحلیلگران بازار پیرامون ارز‌های مختلف را می‌توانید مطالعه کنید.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا سال 2024

بیت کوین در سال 2024 رویداد بسیار مهمی به نام هاوینگ را پیش روی خود دارد. هاوینگ پاداش استخراج شبکه را نصف می‌کند و معمولاً با افزایش‌های قیمتی برای بیت کوین همراه است. به همین دلیل استاندارد چارترد، بانک چندملیتی بریتانیایی پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 می‌تواند به 100 هزار دلار برسد. همین بانک پیش‌بینی دیگری داشته است و بر این باور است که بیت کوین تا پایان سال 2023 می‌تواند به 50 هزار دلار برسد. شرکت ماتریکس پورت نیز پیش‌بینی قیمت 100 هزار دلاری بیت کوین در سال 2024 را تکرار کرده است.

در مقاله پیش بینی قیمت بیت کوین، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش‌بینی قیمت اتریوم تا سال 2024

اتریوم دومین ارز دیجیتال برتر بازار است و همواره از نوسانات قیمتی اتریوم تأثیر گرفته است. بنابراین در صورت رخ دادن رویداد هاوینگ بیت کوین، اتریوم نیز می‌تواند افزایش‌های قیمتی را داشته باشد. علاوه بر آن، اکوسیستم اتریوم فعال است و همواره شاهد عرضه ارز‌های دیجیتال جدیدی از جمله ورلد کوین در آن هستیم که با افزایش توجهات، می‌توانند به رشد قیمتی بیت کوین کمک کنند.

بر این اساس برخی تحلیلگران از جمله شرکت GovCapital تا پایان سال 2023 افزایش قیمت تا 2000 دلار و رشد به نزدیکی 4700 دلار را تا پایان سال 2024 برای آن پیش‌بینی می‌کنند. لارک دیویس از طرفداران اتریوم یک پیش‌بینی صعود شدید قیمتی نیز برای اتریوم داشته است و معتقد است که اتریوم در رالی گاوی بعدی خود تا 10 هزار دلار نیز می‌تواند رشد داشته باشد.

در مقاله پیش بینی قیمت اتریوم، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت تتر تا سال 2024

تتر از جمله محبوب‌ترین و معتبرترین استیبل کوین‌های بازار ارز‌های دیجیتال است و همواره قیمت 1 دلاری خود را حفظ می‌کند. در حالی که طی چند ماه گذشته برخی نگرانی‌ها نسبت به ذخایر و توانایی شرکت تتر برای حفظ این قیمت وجود داشت، اما تا به امروز تتر از بحران‌های مختلفی عبور کرده است و بعید است که این روند در سال 2024 تغییر کند.

با این حال نوسانات کوچک و کوتاه قیمتی برای تتر پیش‌بینی می‌شود و همانطور که در گذشته دیده شده است، کاهش و افزایش به محدوده‌های 0.98 تا 1.08 دلار ممکن است برای تتر رخ دهد. اما در مجموع تتر به عنوان یک استیبل کوین، ارزش 1 دلاری خود را تا پایان 2023 و 2024 حفظ خواهد کرد.

در مقاله پیش بینی قیمت تتر، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت پرفکت مانی تا سال 2024

پرفکت مانی نیز همانند تتر یک ارز دیجیتال است که همواره قیمت خود را با دلار یا یورو حفظ می‌کند. با توجه به سابقه طولانی مدت فعالیت پرفکت مانی در بازار و استفاده گسترده آن به صورت جهانی، بعید است که پرفکت مانی در سال 2023 و با 2024 با مشکلی مواجه شود و همچنان بدون محدودیت به کاربران ایرانی نیز خدمات خواهد داد. بنابراین ارز‌های پرفکت مانی ارزش همیشگی خود را حفظ خواهند کرد.

در مقاله پیش بینی قیمت پرفکت مانی، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت ترون تا سال 2024

ترون از جمله دیگر ارز‌های قدیمی و آینده دار بازار ارز‌های دیجیتال به شمار می‌رود که پیش‌بینی می‌شود بتواند تا 2024 افزایش قیمتی داشته باشد. ترون همچنین اکوسیستم بلاک چینی و غیرمتمرکز خود را دارد و این فرصت را دارد تا با عرضه و پشتیبانی از پروژه‌های جدید و آینده دار، شانس موفقیت خود را در بازار ارز‌های دیجیتال افزایش دهد.

تحلیلگران WalletInvestor بر این باور هستند که قیمت ترون می‌تواند تا 0.083 دلار در سال 2023 رشد داشته باشد و در سال 2024 به 0.091 نیز برسد. در حالی که PricePrediction روند نزولی را پیش‌بینی می‌کند و قیمت این ارز دیجیتال را در سال 2024 و 2025 نزدیک به 0.02 دلار می‌دانند.

در مقاله پیش بینی قیمت ترون، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت لایت کوین تا سال 2024

لایت کوین مدت کوتاهی پس از بیت کوین و در سال 2011 عرضه شد و از قدیمی‌ترین ارز‌های دیجیتال بازار به شمار می‌رود که تا به امروز در لیست ارز‌های برتر باقی مانده است. با وجود کاهش نوسانات شدید قیمتی لایت کوین، این ارز دیجیتال همچنان مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران است و می‌تواند همراه با بیت کوین و دیگر ارز‌های دیجیتال بازار، افزایش قیمتی را تجربه کند.

در مورد پیش‌بینی قیمت لایت کوین در سال 2023 نظرات متفاوتی وجود دارد. PricePrediction انتظار دارد تا 109.005 دلار صعود کند و WalletInvestor تا پایان سال 2023 قیمت 123.353 را برای لایت کوین پیش‌بینی کرده است. برخی دیگر از کارشناسان از جمله TradingBeast نسبت به قیمت آتی لایت کوین بدبین‌تر هستند و عدد 54.337 دلار را تا پایان سال 2023 پیش‌بینی کرده‌اند.

در مقاله پیش بینی قیمت لایت کوین، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت بایننس کوین تا سال 2024

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان است و شبکه بلاک چینی آن نیز محبوبیت گسترده‌ای پیدا کرده است. با وجود برخی مشکلات مانند سختگیری‌های قانون‌گذاری‌های آمریکایی، صرافی بایننس همچنان بدون مشکل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود قیمت ارز دیجیتال آن به نام بایننس کوین نیز در سال 2023 و 2024 همراه با بازار نوسانات قیمتی را تجربه کند.

تحلیلگران WalletInvestor انتظار دارند تا پایان سال 2023، بایننس کوین به 253 دلار برسد و برخی از دیگر تحلیلگران بازار قیمت 323 دلار را نیز برای بایننس کوین نزدیک می‌بینند.

در مقاله پیش بینی قیمت بایننس کوین، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت ریپل تا سال 2024

طی سالیان گذشته ریپل به ارز دیجیتال محبوبی برای سبد‌های سرمایه‌گذاری علاقه مندان ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است و یکی از دلایل مهم آن، حواشی دادگاه ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا SEC است. دادگاهی که در نهایت ریپل در آن پیروز شد و موفق شد تا افزایش شدید قیمتی را تجربه کند، البته بزودی مشخص شد که این سیگنال مثبت ادامه دار نیست و با برخی اخبار دیگر، ریپل کاهش‌های قیمتی را نیز ثبت کرد.

با این حال پیش‌بینی‌ها نسبت به تغییرات قیمت ریپل همچنان مثبت باقی مانده است و برخی تحلیلگران رسیدن به قیمت 0.61 دلار را تا پایان سال 2023 برای ریپل پیش‌بینی می‌کنند. در این بین سایت PricePrediction حتی رسیدن قیمت به 0.9 دلار را نیز احتمال داده است.

در مقاله پیش بینی قیمت ریپل، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو تا سال 2024

شیبا اینو یکی از میم کوین‌های محبوب بازار ارز دیجیتال است که در تلاش است تا اکوسیستم خود را گسترش دهد و به ارز دیجیتال بزرگتری نسبت به یک میم کوین ساده تبدیل شود. آخرین اقدام تیم توسعه شیبا اینو، راه‌اندازی شبکه شیباریوم بود که یک شبکه لایه 2 است و به مقیاس‌پذیری، کاهش کارمزد و افزایش سرعت شیبا اینو کمک می‌کند.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

در حالی که راه‌اندازی موفقیت‌آمیز این شبکه نتوانست اثر مثبت قیمتی قابل توجهی برای شیبا اینو داشته باشد، اما پیش‌بینی می‌شود به مرور زمان نتایج راه‌اندازی این شبکه در قیمت این میم کوین محبوب نیز دیده شود.

تحلیلگران TradingBeast انتظار حرکت صعودی به محدوده 0.000012 دلار را برای شیبا اینو دارند، در حالی که WalletInvestor قیمت بالای 0.000015 دلار را در سال 2024 برای شیبا اینو پیش‌بینی کرده است.

در مقاله پیش بینی قیمت شیبا اینو، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین تا سال 2024

با محبوبیت دوج کوین و بازار داغ میم کوین‌ها، شاهد عرضه ارز‌های دیجیتال مختلفی با ماهیت میم کوین برای تکرار موفقیت آن‌ها بودیم. در این بین، برخی از این پروژه‌ها مانند بیبی دوج کوین موفق شدند تا توجهات را به خود جلب کنند و امروزه نیز بیبی دوج کوین به عنوان گزینه سرمایه‌گذاری محبوبی برای علاقه مندان میم کوین‌ها به شمار می‌رود.

پیش‌بینی‌ها برای روند صعودی قیمت بیبی دوج تا پایان سال 2023 0.0000000043 دلار و در سال 2024 بین 0.0000000051388 تا 0.00000000970663 دلار است.

در مقاله پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت دوج کوین تا سال 2024

دوج کوین اولین میم کوین بازار ارز‌های دیجیتال بود که موفق شد تا با افزایش‌های شدید قیمتی خود، به لیست ارز‌های برتر راه پیدا کند و هم اکنون یکی از گزینه‌های محبوب سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال به شمار می‌رود.

یکی از دلایل موفقیت دوج کوین، حمایت‌های گسترده ایلان ماسک از این ارز دیجیتال است که پیش‌بینی می‌شود طی سال 2024 نیز ادامه پیدا کند. دوج کوین امروزه به گزینه مناسبی برای انجام پرداخت‌ها نیز تبدیل شده است که برای ایجاد روند صعودی قیمت به آن کمک می‌کند.

برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از صعود قیمت دوج کوین به 0.073 دلار تا پایان سال 2023 دارند. تحلیلگران WalletInvestor بر این باور هستند که دوج کوین در سال 2024 می‌تواند به 0.082 دلار نیز برسد و TradingBeast نیز پیش‌بینی رشد به حدود 0.087 دلار را دارد.

در مقاله پیش بینی قیمت دوج کوین، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت استلار تا سال 2024

استلار یکی دیگر از ارز‌های محبوب برای سرمایه‌گذاران بازار ارز‌های دیجیتال به شمار می‌رود که هم اکنون نیز در جایگاه 23 ارز‌های دیجیتال برتر بازار قرار گرفته است. PricePrediction پیش‌بینی می‌کند که قیمت استلار تا پایان سال بتواند به 0.018 دلار برسد، در حالی که WalletInvestor قیمت آن را 0.21 دلار پیش‌بینی می‌کند.

پیش بینی قیمت استلار

تحلیلگران انتظار دارند تا استلار در سال 2024، به 0.18 دلار نیز برسد.

در مقاله پیش بینی قیمت استلار، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

پیش‌بینی قیمت کاردانو تا سال 2024

کاردانو از جمله پروژه‌های بلاک چینی است که تلاش می‌کند تا با ارائه راه حل‌هایی برای مشکلات و محدودیت‌های شبکه اتریوم، میزبان برنامه و پروژه‌های بلاک چینی باشد. کاردانو هم اکنون در لیست ارز‌های دیجیتال برتر بازار قرار دارد و معمولاً از روند‌های کلی قیمتی ارز‌های دیجیتال پیروی می‌کند. اکوسیستم کاردانو با سرعت کم اما به طور مداوم در حال رشد و توسعه است که فرصتی را برای رشد قیمتی آینده آن فراهم می‌کند.

چارلز هاسکینسون مدیر پروژه کاردانو است که در گذشته به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان و بنیانگذران اتریوم فعالیت داشته است. هاسکینسون فردی فعال در شبکه‌های اجتماعی است و در گذشته نیز پیش‌بینی خود را برای کاردانوی 150 دلاری اعلام کرده بود. با این حال این رقم هم اکنون برای کاردانو بسیار دور می‌رسد و تحلیلگران قیمت کاردانو را تا پایان سال 2023 و در سال 2024 در محدوده 0.34 تا 0.45 دلار پیش‌بینی می‌کنند.

علاوه بر پیش بینی های این مقاله، شما می‌توانید پیش بینی قیمت ارزهای دیگری از جمله لونا، پالیگان ماتیک، لونا کلاسیک، سولانا، اتریوم کلاسیک و بیت تورنت را مطالعه کنید که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

در مقاله پیش بینی قیمت کاردانو، می توانید خیلی دقیق تر نظرات کارشناسان را درباره این ارز دیجیتال مشاهده کنید.

نکته مهم

ارز‌های دیجیتال نوسانات شدید قیمتی را تجربه می‌کنند و به همین دلیل پیش‌بینی قیمت آینده آن‌ها آسان نخواهد بود.

قیمت این دارایی‌ها براساس عوامل مختلفی مانند شرایط کلی اقتصادی جهانی، قانون‌گذاری‌ها، هک و حملات به صرافی‌ها و موارد دیگری افزایش و کاهش پیدا می‌کند که می‌تواند بسیاری از تحلیل‌های قیمتی گذشته را بی‌اعتبار کند.

همچنین لازم به ذکر است که پیش‌بینی‌های قیمتی آورده شده در این مقاله صرفاً برخی نظرات عنوان شده در فضای اینترنت و توسط برخی از تحلیلگران بازار است و به هیچ وجه نمی‌تواند پیش‌بینی 100 درصدی و دقیقی باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید ارز‌های دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این بازار، تحقیق و بررسی‌های خود را انجام دهید و از مدیریت ریسک غافل نشوید.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location