سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش بینی قیمت تتر تا سال 2024

نوسانات شدید قیمتی ارز‌های دیجیتال از جمله عوامل اصلی محبوبیت معاملات و سرمایه‌گذاری این دارایی‌های دیجیتال به شمار می‌رود. با این حال این نوسانات قیمتی مشکلات و چالش‌هایی را نیز برای استفاده از این دارایی‌ها ایجاد کرده است.  به همین دلیل ارز‌های دیجیتالی به نام استیبل کوین‌ها عرضه شده‌اند که همواره قیمت خود را به دارایی‌های متصل حفظ می‌کنند. تتر از برترین استیبل کوین‌های بازار به شمار می‌رود که ارزشی برابر با دلار آمریکا دارد.

تتر و استیبل کوین‌ها این امکان را به سرمایه‌گذاران می‌دهند تا دارایی‌های خود را به ارز‌های دیجیتال تبدیل کرده و نگران نوسانات قیمتی نباشند. با این حال بسیاری از سرمایه‌گذاران تتر را به هدف نگهداری و استفاده بلند مدت خریداری می‌کنند و به همین دلیل مهم است اطمینان حاصل کنند که تتر طی ماه‌ها و سال‌های آینده نیز به فعالیت خود بدون مشکل ادامه می‌دهد.

آشنایی با تتر

تتر یک ارز دیجیتال است که در سال 2014 راه‌اندازی شد و امروزه به محبوب‌ترین و بزرگترین استیبل کوین بازار از نظر حجم تبدیل شده است. برخلاف اکثر ارز‌های دیجیتال بازار که همواره نوسانات قیمتی دارند، تتر به نوعی ساخته و مدیریت می‌شود که همواره ارزش خود را ثابت نگه دارد.

تتر یک استیبل کوین دلاری است، به این معنی که قیمت آن به دلار آمریکا متصل است و همواره ارزش 1 دلاری دارد. با وجود ثبات قیمت، تتر همانند دیگر ارز‌های دیجیتال از blockchain استفاده می‌کند و یک ارز دیجیتال است. بنابراین همانند دیگر ارز‌های دیجیتال بازار خرید و فروش، نگهداری و منتقل می‌شود.

با این حال، تتر یک ارز دیجیتال متمرکز است و شرکت صادر‌کننده این ارز دیجیتال این توانایی و قدرت را دارد تا در هر زمان، از انجام تراکنش‌ها جلوگیری یا دارایی کاربران را فریز کند. موضوعی که تا به امروز بار‌ها در هک و حملات انجام شده بازار ارز‌های دیجیتال رخ داده است و شرکت تتر از انتقال توکن‌های تتر به کیف پول‌های هکر‌ها جلوگیری کرده است.

قیمت تتر در سال‌های 2023 و 2024 چقدر است؟

همانطور که در این مطلب و مقاله پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال نیز توضیح داده شد، تتر یک استیبل کوین است و استیبل کوین‌ها همواره در تلاش هستند تا نوسانات قیمتی را ثبت نکنند. با این حال، تتر و دیگر استیبل کوین‌های بازار در نهایت ارز‌های دیجیتال به شمار ‌می‌روند که میزان خرید و فروش بر قیمت آن‌ها تأثیرگذار است و در برخی شرایط با افزایش فشار خرید یا فروش قیمت تتر ممکن است به بیشتر یا کمتر از 1 دلار برسد.

به عنوان مثال در گذشته و با ایجاد مشکلاتی که برای لونا و استیبل کوین‌های آن پیش آمد، قیمت تتر به 0.9975 دلار کاهش داشت. اما این کاهش طولانی مدت نبود و شرکت تتر موفق به حفظ قیمتی و رساندن دوباره قیمت تتر به 1 دلار شد.

نوسانات قیمت تتر

با توجه به اینکه رخ دادن روند و اتفاق بزرگی تا انتهای سال 2023 پیش‌بینی نمی‌شود، قیمت تتر نیز در محدوده 0.999 تا 1.007 ممکن است نوساناتی را داشته باشد. نوساناتی که جزئی هستند و تأثیری بر اکثر دارندگان و سرمایه‌گذاران تتر ندارند.

این روند قیمتی پیش‌بینی شود تا در سال 2024 نیز دنبال شود و تتر کاهش یا افزایش قیمتی قابل توجهی را تجربه نکند. دلیل این موضوع، تلاش شرکت تتر برای حفظ قیمت این ارز دیجیتال است. این شرکت علاوه بر خزانه خود، با مدیریت عرضه تتر می‌تواند عرضه و تقاضا را کنترل کند و در نتیجه قیمت را در 1 دلار باقی نگه دارد.

شرکت تتر تا به امروز از اتفاقات و بحران‌های مختلفی عبور کرده است و هیچکدام موفق نشدند تا کاهش یا افزایش‌های قیمتی طولانی مدتی را برای تتر ایجاد کنند. بنابراین در حالی که برخی نگرانی‌ها نسبت به نحوه فعالیت شرکت تتر و همچنین رخ دادن دوباره اتفاق استیبل کوین‌های لونا برای تتر وجود دارد، اما این استیبل کوین ثابت کرده است که می‌تواند بدون مشکل از بحران‌ها عبور کند و به همین دلیل سالیان سال است که به عنوان برترین استیبل کوین بازار شناخته شده است و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از بدترین روز‌های تتر، در آپریل و می‌ سال 2017 بود که قیمت این استیبل کوین به 0.92 دلار سقوط کرد. در حالی که این نوسانات تا سال 2020 ادامه دار بودند، اما از آن زمان تا به امروز تتر دیگر به آن محدوده‌ها برنگشته است و موفق شده است تا قیمت 1 دلاری خود را حفظ کند.

آینده تتر

با بررسی سابقه فعالیت و پیش‌بینی تحلیلگران از آینده تتر، خریداران این استیبل کوین می‌توانند اطمینان حاصل کنند که از نوسانات قیمتی در امان هستند و طی چند ماه تا چند سال آینده ارزش تتر‌های آن‌ها بیشتر یا کمتر نخواهد شد. به همین دلیل، در کشور ما نیز تتر به جایگزین محبوبی برای خرید دلار تبدیل شده است زیرا به راحتی می‌توان این ارز دیجیتال معتبر را در صرافی‌های مختلف مانند سرمایکس خریداری، نگهداری و منتقل کرد.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version