سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش بینی قیمت پرفکت مانی تا سال 2024

با گسترش اینترنت و حرکت جهان به سمت دیجیتالی شدن، شاهد خدمات مالی اینترنتی نیز بودیم و بسیاری از پلتفرم‌ها از جمله پی پال و ویزا/مسترکارت خدمات بانکی و مالی را به صورت جهانی و کاملاً اینترنتی ارائه دادند.  امروزه با یک حساب پی پال می‌توان پول‌های مختلفی از جمله دلار و یورو را به هر حساب در سراسر جهان به سرعت و با هزینه کم ارسال و هزینه خدمات و محصولات را پرداخت کرد. با این حال متأسفانه به دلیل تحریم‌ها کاربران ایرانی از خدمات پی پال یا ویزا/مسترکارت نمی‌توانند استفاده کنند.

در این بین اما برخی پلتفرم‌های مالی مانند پرفکت مانی وجود دارند که سالیان سال است بدون محدودیت به کاربران ایرانی خدمات می‌دهند و به گزینه جایگزین مناسبی تبدیل شده‌اند. با توجه به محبوبیت و گسترش استفاده از پلتفرم مالی پرفکت مانی، قصد داریم تا در ادامه این مطلب آینده پرفکت مانی و قیمت ارز‌های آن را تا پایان سال 2023 و در سال 2024 بررسی کنیم. پیش بینی سایر ارزها را نیز می توانید در مقاله پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال مطالعه کنید.

پرفکت مانی چیست؟

در سال 2008، پرفکت مانی با هدف ارائه یک سیستم جهانی و ابزاری برای پرداخت‌های آنلاین با دفتری در زوریخ سوئیس ایجاد شد. پرفکت مانی یک پلتفرم مالی قابل اعتماد است که ارسال و دریافت پول را از طریق اینترنت آسان می‌کند. کاربران برای استفاده از خدمات و ارز‌های پرفکت مانی نیازی به ایجاد حساب کاربری و احراز هویت فیزیکی ندارند و تمام مراحل ثبت نام و خدمات این پلتفرم مالی به صورت دیجیتالی عرضه شده است و انجام می‌شود.

امروزه پرفکت مانی به صورت جهانی مورد استفاده قرار گرفته است و کاربران و صاحبان کسب و کار‌ها از امکانات فوق‌العاده آن استفاده می‌کنند. پرفکت مانی هم اکنون از ارز‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که به صورت کاملا دیجیتال، دریافت، ارسال و استفاده از آن‌ها در معاملات امکان پذیر است.

قیمت ارز‌های پرفکت مانی تا سال 2024

پرفکت مانی دارای 4 ارز دلار (USD)، یورو (EUR)، طلا (GOLD) و بیت کوین (BTC) است. بنابراین پرفکت مانی ارز دیجیتال خود را ندارد و در هنگام استفاده از این پلتفرم مالی، باید کیف پول و حساب یکی از ارز‌های پشتیبانی شده آن را ایجاد کنید.

به همین دلیل در زمان پیش‌بینی قیمت پرفکت مانی در سال 2023 و 2024، با 4 ارز متفاوت مواجه هستیم. دلار و یورو از جمله محبوب‌ترین ارز‌های جهانی برای تبادلات مالی به شمار ‌می‌روند و حرکات قیمتی دلار و یورو پرفکت مانی نیز از روند جهانی آن‌ها پیروی می‌کند.

با وجود تورم ادامه دار اقتصاد ایران، خرید هر دو این ارز‌ها می‌تواند انتخاب مناسبی برای حفظ ارزش پول و همچنین انجام پرداخت‌های جهانی در ادامه سال 2023 و در سال 2024 برای کاربران ایرانی باشد. لازم به ذکر است که هم اکنون صرافی ارز دیجیتال سرمایکس در خدمتی نوین از پرداخت‌های پرفکت مانی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با موجودی دلار و یورویی پرفکت مانی خود ارز‌های دیجیتال خریداری کنید.

طلا نیز از گذشته روش سرمایه‌گذاری محبوبی به شمار می‌رود و طلای پرفکت مانی این امکان را به شما می‌دهد تا در ادامه سال 2023 و 2024 سرمایه‌گذاری دیجیتالی را در طلا داشته باشید. برخی تحلیلگران بهای طلا را در چند سال آینده 2400 دلار در هر اونس پیش‌بینی می‌کنند که قیمت حال حاضر را محدوده مناسبی برای خرید نشان می‌دهد.

پیش بینی قیمت طلا پرفکت مانی

در نهایت بیت کوین نیز محبوب‌ترین ارز دیجیتال بازار است که خرید آن در پرفکت مانی نیز پشتیبانی می‌شود. بیت کوین هم اکنون در یک روند نزولی است و موفق نشده است تا در سال 2023 به محدوده 30 هزار دلار افزایش داشته باشد. با این حال، سال 2024 رویداد مهمی به نام هاوینگ برای این ارز دیجیتال انجام می‌شود که برخی تحلیلگران در نتیجه آن قیمت‌های 100 هزار دلاری و بیشتر را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

در حالی که 100 هزار دلار شاید در کوتاه مدت در دسترس نباشد، اما شکی در ایجاد نوسانات قیمتی و جو مثبت پیرامون بیت کوین در قبل و بعد از هاوینگ نیست و علاقه مندان این ارز دیجیتال فرصت‌های متنوعی را برای کسب سود از بیت کوین خواهند داشت.

در حالی که خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ارز دیجیتال مانند سرمایکس می‌تواند گزینه بهتری نسبت به پرفکت مانی باشد، اما دارایی‌هایی دلار، یورو و طلای پرفکت مانی میان سرمایه گذاران ایرانی محبوب شده‌اند و این پلتفرم مالی این امکان را برای ایرانیان فراهم کرده است تا این ارزها را به راحتی خریداری کنند؛ دارایی‌هایی که می‌توانند سرمایه گذاری مناسبی برای سال 2023 و 2024 باشند.

با توجه به اعتبار و سابقه فعالیت پرفکت مانی، بعید است که برای ارزهای دیجیتال آن طی سال 2023 و 2024 اتفاقی رخ دهد و علاقه مندان می‌توانند با خیالی راحت ارزهای پرفکت مانی را خریداری و نگهداری کنند.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version