سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قتل مرد نروژی در آپارتمان خود پس از فروش بیت کوین

به گزارش ارزجو، براساس گزارش پخش شده از شبکه تلویزیون نروژی TV2، جنازه یک مرد ۲۴ ساله صبح روز دوشنبه در آپارتمانش در اسلو، پایتخت نروژ کشف شد، که پیشتر بیت کوین خود را به شخص دیگری به صورت نقدی  فروخته بود.

گزارش شده که قربانی مبلغ بالایی پول را به آپارتمانش آورده بود؛ یعنی جایی که  بعداً جنازه وی آنجا پیدا شد.  البته دقیقا مشخص نیست که چه وقتی معامله بیت کوین  انجام شده است.

«گرت لوین متلید»، رئیس بخش اطلاعات و تحقیقات در اداره پلیس اسلو، به کانال شبکه ۲ گفت: “ما از یک سرنخ مرتبط با بیت کوین اطلاع داریم، اما نمی‌خواهیم در این مرحله از تحقیق در مورد آن توضیح دهیم.”

با توجه به صحبت شاهدانی که با TV2 مصاحبه کرده بودند، چندین نفر از دوستان قربانی از نگهداری مقادیر زیادی پول نقد ناشی از فروش بیت کوین در آپارتمان وی، که در یکی از بهترین محله‌های اسلو قرار دارد، اطلاع داشته‌اند.

پس از عدم حضور در محل کار در صبح روز دوشنبه ، جنازه وی توسط یکی از هم اتاقی‌‌هایش، در ساعت ۱۲:۱۵ همان روز، کشف شد. قبل از آن، او آخرین بار در یکشنبه شب و پیش از ساعت خواب، توسط همه کسانی که در آپارتمان محل اقامت وی زندگی می‌کردند دیده شده بود. همچنان این یک راز باقی مانده است که قاتل چطور وارد آپارتمان شده و جنایت را بدون بیدار شدن یکی از هم اتاقی‌های مقتول انجام داده است.

به گزارش Press Time ، مراجع قانونی هنوز روی صحنه جرم کار می‌کنند. در این پرونده هنوز کسی بازدداشت نشده و پلیس هیچ مظنونی در اختیار ندارد. لازم به ذکر است از آغاز سال جاری میلادی، تعدادی حملات خشونت آمیز به افرادی که مقدار قابل توجهی از ارز دیجیتالی را دارند، گزارش شده است.

مهم نیست که  در کدام نقطه از جهان هستید، اگر شما دارایی قابل توجهی به شکل بیت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال دارید، مهم است که از نگرانی‌‌های امنیتی بالقوه‌‌ای که ناشی از این دست دارایی‌های شما به حساب می‌آیند آگاهی داشته باشید.

اکنون، قبل از اقدام به خرید یک قبضه سلاح یا نصب آخرین سیستم امنیتی در خانه خود، باید بدانید که اقدامات احتیاطی ارزان تر و شاید منطقی‌تر وجود دارد، که می‌توانید آنها را به کار گیرید.

همچنین بخوانید: خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version