سرمایکس
video thumb

همکاری شرکت مبتنی بر بلاک چین «اورست» با یک شرکت کارآفرین

به گزارش ارزجو به نقل از وب سایت بلاک چین ، شرکت نقل و انتقالات مالی اورست و شرکت سرمایه گذاری «۱۰۰۰ آلترناتیوز» کنیا از همکاری مشترک خود در زمینه بلاک چین‌ها و توسعه اقتصادی در کشورهای کنیا، نیجریه و روواندا خبر دادند.

هدف از انجام این همکاری، پیشرفت و توسعه آفریقا در آینده نزیدک اعلام شده است. بر اساس این همکاری مشترک قرار است شرکت «۱۰۰۰ آلترناتیوز» جهت آموزش کارآفرینان زیرمجموعه این شرکت که قرار است در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های انتقال وجه غیرمتمرکز کار کنند، از پلتفرم اورست استفاده کند.

توسعه اپلیکیشن‌های پرداخت غیرمتمرکز بر روی پلتفرم اورست نه تنها منجر به اشتغال‌زایی در کشورهای نامبرده خواهد شد، بلکه منجر به کاهش هزینه‌های انجام پروژه‌های این چنینی و دستیابی به میلیون‌ها تن از مردمی به این پلتفرم‌ها خواهد شد که در حال حاضر به دلیل بالا بودن هزینه‌های استفاده از این پلتفرم‌ها نمی توانند از آنها استفاده کنند.لازم به ذکر است شرکت اورست در حال حاضر از اپلیکیشن‌هایی مانند شناسایی مشتری و مبارزه با پولشویی استفاده می‌کند.

«عثمان علی» مدیرعامل شرکت «۱۰۰۰ آلترناتیوز» در خصوص همکاری شرکت مطبوع خود با اورست گفت: ما به دلیل استفاده تمرکز شرکت اورست بر روی سیستم‌های مالی بلاک چین در جهت افزایش رفاه اجتماعی، از همکاری با این شرکت هیجان‌زده هستیم. ما فرصت‌های زیادی در برابر بلاک چین‌ها در جهت کاهش هزینه‌های واسطه‌گری میبینیم و از دسترسی به پلتفرم اورست جهت توانمند‌سازی کارآفرینان خود برای اسخت و توسعه اپلیکیشن‌های مدرن مالی استقبال میکنیم.

مدیرعامل شرکت اورست نیز با استقبال از همکاری با شرکت «۱۰۰۰ آلترناتیوز» گفت: مشارکت ما با ۱۰۰۰ آلترناتیوز، کارآفرینان سراسر آفریقا را قادر می سازد تا پلتفرم قدرتمند پلتفرم اورست را تقویت کرده، برنامه‌های جدید و نوآورانه ای را ایجاد و به سرعت آنها را به بازار عرضه کنند.

همچنین بخوانید: خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version