video thumb

قسمت دوم پادکست ارزجو تایمز: تحلیل و بررسی اخبار ۹ آبان ۹۸ مارکت کریپتوکارنسی


 

سلام به یه ارزجو تایمز دیگه خوش اومدید، امروز پنجشنبه ۳۱ اکتبر و نهم آبان ۱۳۹۸ و تولد ۱۱ سالگی بیت کوین…..

تولد بیت کوین

این هفته از اون هفته هایی بود که بیت کوین بعد از مدت ها روی واقعیش رو بهمون نشون داد و با بیش از ۲۴ درصد رشد قیمت ناغافل یه حال و هوای خوبی رو وارد بازار کرد .
جالبیش اینه که هفته ی گذشته همه منتظر قیمت های ۵-۶ هزار دلاری برای بیت کوین بودند.

ولی الان خیلی یه هویی همه خوشبین شدند ! و حرف از ۲۰،۰۰۰ دلار و ۵۰،۰۰۰ دلار و ان میلیون دلار میزنن !!یه نکته رو بگم ، این پیش بینی قیمت ها خیلی سوژه ی جذابی تو مارکت کریپتوکارنسی، ولی بهتره فقط به عنوان سرگرمی ازش استفاده کنید، و اگر بخواید تو هر تنشی سرمایه تون رو طبق حرف تحلیلگرا بازی بدید نهایت چیزی ازتون جز یه بازنده نمیمونه …

پس چیکار کنیم، ۱- برای خودتون هدف تعیین کنید ۲ – ترید و تحلیل بازار رو خودتون شخصا یاد بگیرید و ۳– تو تنش تصمیم گیری نکنید.

۴- این ویدیو رو همین الان لایک کنید، تا انگیزه داشته باشیم تو اپیزود های بعدی بیشتر راجع به تریدینگ صحبت کنیم …

که گفتند باید باید با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، اقدامات لازم برای توسعه بلاکچین در ایران و استفاده از این فناوری انجام شود .

و اما بریم سراغ اخبار خارجی

هات استوری های این هفته ی کوین تلگراف، همه اش راجع به افزایش قیمت های بیت کوین و کلا این چند روزه نوسانات قیمت خیلی جذاب بود به طوریکه آمار جست و جوی گوگل هم به بیشترین مقدارش در سه ماه گذشته رسید ، اما اگر بخوایم دلیل این افزایش قیمت رو فاندامنتال بررسی کنیم ، میرسیم به چین !!!

چین از هفته ی پیش شروع کرد به فرستادن یه سری سیگنال مثبت برای مارکت کریپتو کارنسی، اولین خبر که ۲۶ اکتبر یا شنبه ۴ آبان به طور عمومی منتشر شد، تصویب لایحه ی قانون گذاری ارز های دیجیتال توسط مجلس چین و اجرایی شدنش از اول ژانویه ۲۰۲۰ بود ….
نتیجه ی این خبر شد حجوم یه کشور با جمعیت میلیاردی به سمت مارکت …
و خیلی ها دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین رو همین میدونن
یکم بعد چین آماری از شرکت های بلاکچینی تو این کشور منتشر کرد و گفت بیش از ۷۰۰ شرکت فعال در حوزه ی بلاکچین وجود داره، یکم بعد گفتند ارز دیجیتال ملی مونو با موفقیت ساختیم و خلاصه همه چیز خوب بود.

البته تا … تا سه شنبه ۷ آبان که روزنامه ملی چین مدعی شد چیه همه رو جو گرفته .. ما قراره از بلاکچین حمایت کنیم، حرفی از بیت کوین نزدیم که ……. فاینالی بیت کوین دوباره رفت تو روند قرمزیش …

این خلاصه ی کل جریان هیجانی محوری بود که چین بعد از ۲۰۱۷ دوباره به بازار تزریق کرد که امیدوارم یکم بیشتر ادامه پیدا کنه …
و اما آخرین خبر که خیلی خیلی جای تامل داره به خصوص برای ما، خبر برنامه ریزی همسایه شمالی مون، یعنی روسیه برای رسیدن به سهم ۲۰ درصدی از کل بازار استخراج بیت کوین !

این خبر که ۷ آبان از کوین تلگراف منتشر شد به افزایش اشتیاق روس ها برای ماینینگ و سرمایه گذاری بیشتری که هر روز به این مسیر واریز میشه رو شرح میده، و امیدوارم بتونه تلنگری باشه برای….
امیدوارم آخرش هپی اندینگ بشه و چند سال بعد افسوس فرصتی که الان بقیه دارن به بهترین نحو ازش استفاده میکنن برای ما نشه افسوس……
خب این بود ارزجو تایمز امروز، امیدوارم از این ویدیو استفاده کرده باشید.
منتظر شنیدن نظرات و پیشنهاداتتون هستیم
و فعلا خدا نگهدار.

خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو