video thumb

ارسال یک محموله عظیم استخراج بیت کوین ۷۰ مگاواتی به روسیه

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که اخیرا حرکت های بزرگی در صنعت استخراج بیت کوین در روسیه اتفاق افتاده است تا جایی که یک ماینر ناشناسبزرگترین دسته تجهیزات استخراج را به این کشور ارسال کرده است.

تحویل تجهیزات در پایان سال ۲۰۲۰ انجام شد

طبق گزارش های منتشر شده از سوی Kommersant، یک ماینر ناشناس تقریباً ۲۰ هزار دستگاه را روی ۱۴ كامیون حمل كرده است كه ظرفیت كلی آنها ۷۰ مگاوات می باشد. برآورد این رسانه نشان می دهد که این سخت افزار حمل شده از آسیا بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون دلار تقریباً ارزش دارد.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

مرکز داده های مجهز به Bitriver در ایرکوتسک، در منطقه فدرال سیبری و با بیش از ۶۰۰۰۰۰ نفر ساکن واقع شده است.

با استناد به Igor Runets ، مدیرعامل شرکت و بنیان گذار مرکز داده Bitriver ، می گوید که این تحویل در پایان سال ۲۰۲۰ و در ماه دسامبر انجام شده است. بلافاصله پس از حمل و نقل، کارکنان این مرکز داده دستگاه های استخراج بیت کوین (BTC) را نصب کردند.

سخت افزارهایی از چهار برند اصلی

Runets همچنین اضافه کرد که آنها یک مکان جداگانه در Bratsk در همان منطقه مستقر کردند که به عنوان مرکز داده سطح tier-III عمل خواهد کرد تا “ایمنی بسیار بالایی” را برای بقیه دسته ها فراهم کند. مدیرعامل مرکز داده Bitriver عنوان کرد: برند تجهیزات مبتنی بر ASIC خریداری شده شامل Bitmain ، Whatsminer ، Innosilicon و Avalon می باشد.

آرتیوم ارمین (Artyom Eremin)، رئیس Chilkoot یکی از توزیع کنندگان رسمی تجهیزات استخراج ارز رمزپایه در روسیه نیز در این باره عنوان کرده است که هزینه های خرید Bitriver اخیر ممکن است به ۵۰ میلیون دلار برسد. با این حال، وی تخمین زده است که احتمالا این خرید قبل از افزایش قیمت بیت کوین در بازارها و به قیمت سال گذشته انجام شده است.