سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Motley Fool از سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری خود بر بیت کوین خبر داد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که حضور پنجمین وب سایت بزرگ سرمایه گذاری در سطح جهان با بیش از ۸۰ میلیون بازدید کننده ماهانه، یک چشم انداز مثبت Motley Fool برای آینده بیت کوین است.

ارائه دهنده مشاوره سرمایه گذاری بر این باور است که بیت کوین در ۱۵ سال آینده ده برابر بازده خواهد داشت

Motley Fool از سرمایه گذاری ۵ میلیون دلاری بر روی بیت کوین به عنوان بخشی از یک برنامه طولانی مدت برای به دست آوردن بازده ۱۰ برابری از سرمایه گذاری خود طی ۱۵ سال آینده خبر داده است.

به عنوان پنجمین وب سایت بزرگ سرمایه گذاری در سطح جهان، با بیش از ۴۵ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد فقط در ماه ژانویه، چشم انداز مثبت Motley Fool برای آینده بیت کوین یک نقطه مثبت دیگری در مسیر این کوین است زیرا یک سازمان مشاوره با نفوذ وارد این صنعت می شود.

اگرچه این حرکت چیزی فراتر از صرف سرمایه گذاری یکباره در بیت کوین است. حضور Motley Fool در دنیای سرمایه گذاری یک وجهه قابل احترام است – اساساً به عنوان یک اینفلوئنسر ارز رمزپایه. Motley با افزودن این کوین به سبد سهام خود در کنار ۳۹ سهام دیگرش، اساساً از بیت کوین به عنوان یک سهام بلند مدت برای مخاطبان میلیونی که سرمایه گذاران زیادی را در اختیار دارد، حمایت می کند.

یک سرمایه گذاری مستقیم در بیت کوین

این یک سرمایه گذاری مستقیم در بیت کوین است، چرا که این پلتفرم EFT ها را به عنوان یک مسیر به بازار ارائه می دهد. قبل از اینکه وب سایت ۵ میلیون دلار بیت کوین به ترازنامه خود اضافه کند، به اعضای سایت فرصت داده می شود تا راهنمایی تحلیلگران و نویسندگان خود را بخوانند.

Motley Fool در توضیح تصمیم خود برای سرمایه گذاری چنین مبلغ قابل توجهی در بیت کوین، سه دلیل زیر را در یک توئیت به اشتراک گذاشت که عبارتند از:

سرمایه گذاری نهادی در بیت کوین هنوز فضای زیادی برای رشد دارد. طبق bitcointreasaries.org، حداقل ۳۸ شرکت در مجموع ۶۶٫۵ میلیارد دلار بیت کوین دارند که فقط نشان دهنده ۶٫۰۴ درصد از کل بیت کوین است. با این حال، همانطور که سازمان هایی مانند Motley Fool ، Microstrategy و Tesla پول خود را بر روی چنین ارزهایی سرمایه گذاری می کنند، ممکن است بیشتر موسسات به تدریج از این روش پیروی کنند.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version