video thumb

افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری بر روی بیت کوین در گلدمن ساکس

جان والدرون (John Waldron)، مدیر ارشد عملیاتی گلدمن ساکس عنوان می کند که این غول خدمات مالی شاهد افزایش تقاضای مشتری برای مالکیت و سرمایه گذاری بر روی بیت کوین است. با این وجود، وی توضیح داد که سازمان او هنوز در حال بررسی راه های برآوردن این تقاضا بدون برخورد با قانون گذاران است.

‘بانک ها هنگام برخورد با پول دیجیتال’ چگونه باید قاون گذاری شوند؟

والدرون طی مصاحبه ای عنوان کرد می افزاید که گلدمن ساکس “در حال بحث و گفتگو با نهادهای نظارتی و بانک های مرکزی در مورد چگونگی قانون گذاری بانک ها هنگام برخورد با پول دیجیتال است.” در همین حال، والدرون در توضیح رویکرد منحصر به فرد غول مالی در جهت تأمین تقاضای مشتری عنوان کرد:

ما در مورد آنچه می توانیم انجام دهیم قانون گذاری شده ایم. ما همچنان به فرآیند ارزیابی ادامه می دهیم.

گزارش رویترز علاوه بر جستجوی راه هایی برای تأمین تقاضای روزافزون مشتری برای ارزهای رمزپایه نشان می دهد که “گلدمن ساکس همچنین در حال کشف پتانسیل یک صندوق قابل معامله با بیت کوین (ETF) است و قصد دارد خدمات کاستدی ارز رمزپایه را ارائه دهد.

پاندمی کووید ۱۹ یک تسریع کننده قابل توجه است

در عین حال، والدرون در همان گزارش توضیح می دهد که چگونه بیماری همه گیر کووید ۱۹ باعث “رشد تجارت آنلاین” شده است. وی عنوان کرد:

همه گیری سرعت قابل توجهی داشته است. جای هیچ تردیدی وجود ندارد که تجارت دیجیتال و (استفاده از) پول دیجیتال بیشتر خواهد شد.

در عین حال، همانطور که والدرون رویکرد ارز رمزپایه محتا گلدمن ساکس را فاش می کند، گزارش هایی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد که این غول بانکی قبلاً “میز معاملات ارز رمزپایه خود را دوباره راه اندازی کرده است.” علاوه بر این، این غول بانکی همچنین “قراردادهای آتی بیت کوین و قراردادهای فوروارد غیرقابل تحویل را برای مشتریان آغاز کرد.”

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین