سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نجات سرباز ترا: بنیان‌گذار ترا پیشنهاد ارتقا نرم افزاری این شبکه را مطرح کرد

در روز دوشنبه، یکی از بنیان‌گذاران اکوسیستم ترا (LUNA)، دو کوان (Do Kwon)، پس از سقوط توکن لونا و استیبل‌کوین این شبکه برنامه‌ای را با هدف بازیابی مجدد شبکه ترا معرفی کرد. آزمایشگاه ترافورم شبکه ترا در ۱۸ می یک پیشنهاد جدیدی در جهت مدیریت بهتر بلاک‌چین و اصلاح مشکلات آن مطرح کرد که امیدوارند به بازگشت این شبکه به دوران اوج خود منجر شود.

در کنار هارد فورک (ارتقا نرم افزاری) شبکه فعلی، شبکه جدیدی هم نیز معرفی خواهد شد، اما این شبکه جدید به استیبل‌کوین ترا یو‌اس‌دی (UST) متصل نخواهد شد. شبکه قدیمی ترا با استیبل‌‌کوین UST باقی خواهد ماند و نام آن به ترا کلاسیک (LUNC) تغییر خواهد کرد. بر اساس گفته‌های دو کوان، این بلاک‌چین جدید در ۲۷ می راه‌اندازی خواهد شد.

بر اساس این طرح، توکن‌های بلاک‌چین جدید لونا به دارندگان توکن‌های قدیمی لونا، استیبل‌کوین ترا یو‌اس‌دی و توسعه‌دهندگان بلاک‌چین ترا کلاسیک ارسال خواهد شد. علاوه بر این، شبکه ترا به یک شبکه آزاد و متعلق به جامعه ترا تبدیل می‌شود. عرضه پیشنهادی شبکه ترا کلاسیک به یک میلیارد دلار می‌رسد که ۲۵ درصد از آن متعلق به استخرهای دیفای، ۵ درصد متعلق به توسعه دهندگان شبکه و ۷۰ درصد متعلق به دارندگان توکن‌های ترا یو‌اس‌دی است.

با تمام تلاش‌های تیم اکوسیستم ترا، به نظر می‌رسد که بنیاد لونا بخش عظیمی از ذخایر ارزهای دیجیتال خود را در تلاش برای حفظ قیمت استیبل‌‌کوین ترا یو‌اس‌دی از دست داده است. بعید است که اکوسیستم ترا بتواند بدون سرمایه‌گذاری خارجی خودش را نجات دهد. مدیرعامل بایننس اعلام کرده که حاضر است از اکوسیستم ترا حمایت کند، اما نیاز دارد که اطلاعات بیشتری از طرف تیم ترا به او ارائه شود.

خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو

از سقوط کامل شبکه ترا زمان زیادی نگذشته است، سقوطی که منجر به کاهش ۹۹ درصدی قیمت توکن این شبکه شد و در کمتر از یک هفته از ۸۰ دلار به ۰٫۰۰۰۲ و حتی کمتر سقوط کرد. بسیاری در سراسر جهان سرمایه‌ خود را از دست دادند و بسیاری دیگر هم بیشتر از هر زمان دیگری نسبت به این بازار و آینده آن بدبین شدند. تیم اکوسیستم ترا در تلاش است تا شبکه و توکن‌های آن را نجات دهند، اما به نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای سرمایه‌های از دست رفته ندارند.

باید دید که برنامه‌های تیم ترا به کجا ختم می‌شوند، آیا کاربران می‌توانند بعد از چنین اتفاقی به ترا اعتماد کنند؟ در زمان نگارش این مقاله، توکن لونا با ۲۲ درصد کاهش در قیمت ۰٫۰۰۰۱۷۶ دلار معامله می‌شود. زمان مشخص خواهد کرد که آینده این شبکه و رمزارز آن چه خواهد شد، اما چیزی که از الان هم مشخص است این است که هیچ چیز نمی‌تواند این اتفاق را از ذهن و خاطره سرمایه‌گذاران پاک کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location