سرمایکس
video thumb

همکاری شرکت BMW آلمان در برگزاری چالش بزرگ بلاک چین آلمان

به گزارش ارزجو به نقل از وب سایت کوین تلگراف، دو شرکت MOBI و TIoTA‌ از تصمیم خود برای راه اندازی یک تورنومنت ویژه اپلیکیشن‌های مبتنی بر بلاک چین در وسائط نقلیه خبر دادند.
بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری تورنومنت مذکور با عنوان «چالش بزرگ موبی» (MOBI Grand Challenge) راه اندازی و توسعه شبکه بلاک چین قدرتمند وسایط نقلیه، سیستم‌های ایجاد هماهنگی در ماشین ها، فراهم آوردن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده و

همچنین ارتقا سطح تحرک در فضای زندگی شهری است.
قرار است برنده این چالش سه ساله بلاک چین ، یک میلیون دلار جایزه دریافت کرده که البته این مبلغ در قالب توکن ارز‌‌های دیجیتالی به برنده اهدا خواهد شد. برگزار کنندگان این تورنومنت همچنین از تمامی علاقمندان به شرکت در این مسابقه بزرگ دعوت کرده‌‌اند تا به صورت آنلاین و از سراسر جهان در این چالش شرکت کنند.

تورنومنت چالش بزرگ موبی از تاریخ ۱۲ اکتبر سال جاری میلادی آغاز شده و دور اول آن نیز چهار ماه به طول خواهد انجامید. موضوع دور اول این چالش تحت عنوان استفاده بالقوه از بلاک چین در کمک به حرکت وسایط نقلیه و ارتقا کیفیت حمل و نقل در فضای شهری خواهد بود.

همچنین بخوانید: خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک

بیت کوین و ارزهای دیجیتال

جالب اینجا که فناوری های منتخب ارائه شده از سوی شرکت کنندگان در دور نخست به دور دوم راه خواهند یافت که به صورت مشترک میان MOBI و شرکت خودرو سازی BMW آلمان در فوریه ۲۰۱۹ و در شهر مونیخ آلمان برگزار خواهد شد.
همچنین برندگان سری اول این تورنومنت به دور اصلی، یعنی تورنومنت بزرگ سه ساله موبی راه خواهند یافت. همچنین به برنده دور اول مسابقه مبلغ ۳۵۰ هزار دلار اهدا خواهد شد که ۲۵۰ دلار از این مبلغ به صورت توکن پلتفرم دیجیتالی پروتکل بییاند (Beyond) و همچنین ۱۰۰ هزار دلار دیگر آن نیز به صورت توکن و از سوی شرکت پروتکل اوشن (Ocean) تامین خواهد شد.
لازم به ذکر است اوشن همچنین متعهد شده تا جایزه بزرگ یک میلیون دلاری چالش بزرگ موبی را تامین کند. شرکت بیاند نیز که مقر آن در «سیلیکون ولی» قرار دارد نیز نخستین شرکتی است که سیستم DLT را جهت حفظ امنیت دستگاه های فعال بر روی تکنولوژی اینترنت اشیا به کار گرفت.
«ذکی مانیا»، مدیر اجرایی «اتحاد امن اینترنت اشیا» و عضو ارشد هیات مشاوران در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که تحرک به منزله دگرگونی در مسیر صنعت اینترنت اشیا برای بلاک چین خواهد بود.

بیت کوین و ارزهای دیجیتال بلاک چین

لازم به ذکر است پیشتر در ماه مه سال جاری میلادی نیز خودروسازان بزرگی همچون BMW, GM, Ford و رنو یک پلتفرم مشترک مبتنی بر بلاک چین با هدف ایجاد تغییر در رویه حمل و نقل تشکیل دادند.

گفته می شود هدف این شرکت ها اشاره با مسائل مربوط به تحرک و تبدیل سیستم حمل و نقل فعلی به سیستمی امن تر، سبز تر و در دسترس تر با استفاده از سیستم مالی بلاک چین بوده است. همچنین شرکت خودروسازی فورد آمریکا نیز در ماه مارس سال جاری میلادی از ارائه الگویی جدید برای ایجاد ارتباط خودرو به خودرو و امکان نقل و انتقال ارز دیجیتال بین یکدیگر با هدف کاهش ترافیک خبر داد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version