سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۱۰ فایده جالب ارزهای دیجیتال و بلاک چین که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید!

آیا ارزهای دیجیتال با تقلب در انتخابات مبارزه می‌کنند؟ جلوی کلاهبرداری از خیریه‌ها را می‌گیرند؟ دنیا را سبزتر خواهند کرد؟ چه کسی می‌داند؟ حالا بیش از هر وقت دیگری، موقع آن است که در مورد ارزهای دیجیتال بیندیشیم در عرض چند سال گذشته ارزهای دیجیتال رشد چشمگیری داشته‌اند زیرا در چشم مردم جذابیت خاصی پیدا کردند. بیت کوین (Bitcoin) شناخته‌شده‌ترین ارز و از آن کلماتی است که به طور اتوماتیک شایعاتی در مورد آن ایجاد می‌شود که بخشی از آن به این خاطر است که همه در مورد پتانسیل‌های آن هیجان زده هستند.

سرمایکس : تعجب انگیز نیست که چرا ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته‌اند زیرا آنها غیر متمرکز هستند (احتیاج به هیچ گونه بانکی ندارند!) به طور ناشناس و الکترونیک می‌توان از آنها استفاده کرد و قدرت آن را دارد که جهان را می‌شناختیم تغییر دهند. جالب توجه آنکه این تغییرات از بخش اقتصادی فراتر خواهد رفت. ارزهای دیجیتال آنطور که به نظر می‌رسد موارد استفاده بسیار زیادی دارد که بسیاری از آنها شما را متعجب خواهد کرد فقط به این ۱۰ مورد نگاهی بیندازید:

۱- مدیریت ثروت

مدیریت ثروت از جالب‌ترین راه‌هایی است که می‌توان از ارزهای دیجیتال سود برد و به همین خاطر است که کمپانی‌هایی مانند سوئیس ‌بورگ (SwissBorg) -یک کمپانی که اوراق بهاداری را برای سرمایه گذاری ابداع کرده است- به سرمایه‌گذاران فرصت‌های بزرگی برای مدیریت ثروت خود بدون حد و مرز یا محدودیت ارائه می‌دهد. بر اساس آنچه در وب سایت کمپانی سوئیس ‌بورگ گفته شده است: «فرقی نمی‌کند که شما یک فرد حقیقی، یک سازمان مستقل غیر متمرکز یا یک متخصص اقتصادی باشید، سوئیس بورگ به عنوان یک محیط دموکراتیک به شما این اجازه را می‌دهد تا سهام خود با از ارزهای دیجیتال مدیریت کنید.»

بیت کوین و ارزهای دیجیتال

۲- تأثیر بر مطبوعات مجازی

انتشاراتی‌های دیجیتال و تبلیغ دهندگان در تلاش هستند که راه‌های را پیدا کنند تا بیشتر با هم در ارتباط باشند. در حال حاضر بنرهای تبلیغاتی قدیمی که تقریباً هیچ ربطی به اصل موضوع ندارند دیگر در میان کاربران بی‌تأثیر شده‌اند. برای حل کردن مشکل ارتباطی، شرکت سالید آپینیون (SolidOpinion) روش جدیدی به نام مقاله نویسی تبلیغاتی ابداع کرده است که در آن کسانی که خواستار تبلیغات هستند می‌توانند، تبلیغاتشان را بالای یک مقاله مرتبط ثبت کنند تا به این صورت مخاطبان خاصی را که از آن وب سایت استفاده می‌کنند، مورد هدف قرار دهند.

این تکنولوژی از نوعی فرم اختصاصی ارزهای دیجیتال، اوراق مشارکت یا کارت سوخت بهره می‌برد. هم انتشار دهندگان تبلیغ و هم مخاطبان می‌توانند از این جوایز به وسیله کامنت گذاشتن و اشتراک گذاری مطالب اصلی سود ببرند و تبلیغ کنندگان نیز پول پرداخت می‌کنند تا جای تبلیغات خود در میان مقالات مرتبط را رزرو کنند.

همچنین بخوانید: خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک

ارز دیجیتال خوب، ارزی است که قابلیت پیگیری داشته باشد. پس با تبلیغات، این تکنولوژی معنا پیدا می‌کند. برای مثال شرکت سالید آپینیون ارز دیجیتال اختصاصی خود را ساخته است (اوراق مشارکتی) که میزان مشارکت را پیگیری می‌کند و حجم گسترش اطلاعات را می‌سنجد و باعث می‌شود که تبلیغ دهندگان آنلاین بتوانند اطلاعاتی را که مورد نیازشان است به دست آورند و قابلیت استفاده بهینه از آن اطلاعات را پیدا کنند.

۳- شیوه‌های تجارت اخلاقی

ارزهای دیجیتال می‌تواند برای استفاده از شیوه‌های اخلاقی تجارت مفید باشد زیرا بلاک چین می‌تواند تمام تراکنش‌ها را به شفاف‌ترین صورت ممکن پیگیری کند، از جمله تجارت‌هایی که ممکن است حقوق بشر را زیر پا بگذارند و همچنین صنعت ماهیگیری، روش‌های اخلاقی مؤثرتری برای کنترل کسب و کارشان خواهند داشت.

۴- مبارزه با تقلب در انتخابات

یکی از فواید اخلاقی ارزهای دیجیتال توانایی آن برای کمک به مبارزه با تقلب‌های انتخاباتی است. سانتیاگو سیری (Santiago Siri) پایه گذار موسسه غیرانتفاعی دموکراسی ارث (democracy Earth) است که در حال آماده سازی یک اپلیکیشن برای جمع‌آوری آرا به وسیله تکنولوژی بلاک چین می‌باشد. سیری می‌گوید که با استفاده از ارز دیجیتال، تقلب‌های انتخاباتی یا هر نوع فساد دیگر که مربوط به مسائل مالی و پول باشد دیگر ممکن نخواهد بود. به گفته سیری بلاک چین قابل تخلف نیست هیچ کس نمی‌تواند تغییری در آرا ایجاد کند یا آنها را مهندسی نماید. این گزینه برای دموکراسی حیاتی است.

بیت کوین و ارزهای دیجیتال بلاک چین بیت کوین و ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین

۵- جلوگیری از فساد در مؤسسات خیریه

ضمناً ارزهای دیجیتال می‌توانند برای جلوگیری از فساد در مؤسسات خیریه مورد استفاده قرار بگیرد زیرا بلاک چین قابلیت حذف بسیاری از مشکلاتی را که در مسائل خیریه پیش بیاید مانند دزدی از مبالغ خیریه از بین می‌برد. به همین خاطر است که برنامه جهانی غذا (WFP) از بلاک چین برای نقل و انتقال پول و رساندن این مبالغ به دست گرسنگان، استفاده می‌کند.

۶- حفاظت از محیط زیست

در صورتی که علاقمند به محیط زیست باشید از این مسئله خوشحال خواهید شد که ارزهای دیجیتال می‌توانند به حفاظت از محیط زیست کمک کنند برای مثال سیستم بروکلین میکروگرید (Brooklyn microgrid). با استفاده از این سیستم افرادی که در حال استفاده از پانل‌های خورشیدی هستند می‌تواند اعتبار محیط زیستی را با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل به کسانی که دسترسی مستقیم به پانل خورشیدی ندارند، بفروشند. و این به معنای استفاده کمتر از انرژی‌هایی است که بر پایه کربن هستند و استفاده بیشتر از انرژی‌هایی که بر پایه خورشید می‌باشند افزایش خواهد یافت.

۷- سفر

همانطور که بیت کوین بیشتر و بیشتر در میان خرده فروشان مقبولیت پیدا می‌کند، مردم هم فرصت آن را پیدا می‌کنند که از ارزهای دیجیتال استفاده کنند. تراکنش‌های مسافرتی یکی از این دسته بندی‌ها است. وب‌سایت چیپ ایر Chipair.com یک آژانس مسافرتی است که می‌توانید بلیت‌های هواپیما، اتاق هتل، بلیت قطار ماشین و غیره را رزرو کنید و این وب سایت از سال ۲۰۱۳ تراکنش‌هایی با استفاده از بیت کوین را نیز می‌پذیرد.

بیت کوین و ارزهای دیجیتال

۸- آموزش و پرورش

مدارس بیشتر و بیشتر در حال پذیرفتن ارزهای دیجیتال به عنوان شکلی از پرداخت هستند و بر اساس گزارش‌های سایت فیوچریسم Futurism.com دانشگاه‌های سوئیس، آلمان، قبرس و ایالات متحده پذیرفتن مخارج دانشگاه را به صورت بیت کوین را آغاز کرده‌اند. این فرم پرداخت مطمئناً گسترش بیشتری خواهد یافت زیرا این ارزها بیشتر و بیشتر در حال شناخته شدن هستند.

۹- گردآوری اعانه

بسیاری از استارتاپ ها در حال حاضر در حال استفاده از ارزهای دیجیتال هستند تا ایده‌ها، سرویس‌ها و محصولات خود را به فروش برسانند. به جای جمع آوری آنها به روش سنتی یا استفاده از وب‌سایت‌های جمع آوری اعانات مانند ایندی گوگو IndieGoGo یا کیک استارتر Kickstarter صاحبان استارتاپ ها به دنبال ارز دیجیتال به عنوان راهی برای افزایش پول برای رفع احتیاجات خود می‌باشند. زیرا این روش دنبال کردن و به دست آوردن پول، آسان است و پروسه جمع کردن آن را به طور کامل زیر و رو کرده است.

ارزهای دیجیتال ارز دیجیتال بلاک چین

۱۰- واقعیت مجازی

بهترین قسمت را برای آخر مقاله نگه داشتم، کمپانی که من در آن کار می‌کنم یعنی بلندار (Blendar) به کاربران برای نگاه کردن کلیپ‌های واقعیت مجازی، به وسیله ارز دیجیتال پاداش می‌دهد. بعد از بازی پوکمون گو (Pokemon go) و کمپانی‌های مانند کندی لب (Candy Lab) که راه را برای واقعیت مجازی در حال حرکت هموار کردند، نسل جدیدی از استارتاپ ها شکل گرفتند. با کمک واقعیت مجازی موقعیت مکانی، در آینده می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید.

و کمپانی فلافر Fluffr.io کمپانی دیگری است که بهتر است منتظر نتایج آن باشید زیرا این کمپانی با کمپانی بلندار و کندی لب در حال زیر و رو کردن واقعیت مجازی شخصی با استفاده از ارز دیجیتال و سیستم بلاک چین می‌باشد.همانطور که می‌بینید تعداد زیادی از راه‌های مختلف وجود دارد که ارزهای دیجیتال در حال تغییر تمامی ابعاد زندگی ما هستند. همینطور که ارزهای دیجیتال در دنیای تجارت و زندگی روزانه ما شناخته شده تر می‌شوند، استفاده‌های بیشتری از آنها می‌شود و جهانی که ما می‌شناختیم را زیر و رو می‌کنند. آیا شما از ارز دیجیتال در شغل یا زندگی روزمره خودتان استفاده می‌کنید؟ فواید و مضرات آن چیست؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location