سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سلطه چین بر بیت کوین باعث نگرانی آمریکا شده است

چین با اختلاف زیادی رهبر بی چون و چرای استخراج بیت کوین در جهان است. شرکت‌های ماینینگ و استخراجگر چینی بیش از ۷۰ درصد میزان هش اشتراکی شبکه بیت کوین (واحد اندازه‌گیری قدرت پردازش شبکه بیت کوین) را کنترل می‌کنند و به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بخوانید: خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک

ارزجو : بسیاری از فعالان حاضر در صنعت بیت کوین و ارزهای کریپتو نگرانی خود را نسبت به اینکه شرکت فناوری «بیت مین» (Bitmain) مستقر در پکن در حال حاضر بیش از نیمی از بیت کوین جهان را استخراج می‌کند، این موضوع قدرت کنترل Bitcoin را تا چه میزان در اختیار کشور چین قرار خواهد داد.

اکنون که به نظر می‌رسد دانلد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم نگران سلطه بیت کوینی چین است، مدیر شرکت ریپل لبز (Ripple Labs) عنوان کرده که دولت آمریکا به دنبال ارز دیجیتال ریپل است تا ضعف خود در برابر قدرت بین کوینی چین را جبران کند.

کوری جانسون استراتژیست اصلی شرکت ریپل لبز در یک مصاحبه مفصل با مجله کریپتو محور بریکر اظهار کرد: کاخ سفید به طور ویژه‌ای به نظر می‌رسد در فکر این موضوع است که در اختیار داشتن ۸۰ درصد استخراج بیت کوین که در چین در حال وقوع است و قسمت عمده‌ای از ماینینگ اتر چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

وی در ادامه افزود: وقتی به ریپل نگاه می‌کنید، هیچ ماینینگ استخراجی برای آن وجود ندارد، بنابراین از نظر کنترل خارجی یا محیطی، ریپل یک هیولای متفاوت دیگر است. و طی مذاکراتی که با دولت ترامپ داشته‌ایم به نظر می‌رسد آنها کاملاً این موضوع را متوجه شده‌اند و معتقد که این موضوع اهمیت دارد.

چین بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات استخراج و ماینینگ Bitcoin و ارزهای کریپتو است و مزرعه‌های بسیار بزرگ ماینینگ آن با برق ارزان قیمت این کشور حمایت می‌شوند.

در همین حال شرکت ریپل لبز ۶۰ درصد عرضه ارز ریپل را به خود اختصاص داده که به منتقدان این کمپانی و توکن‌های دیجیتال نشان داده است که مانند بسیار دیگر از رمز ارزها غیرمتمرکز نیست. سپتامبر ماه خوبی برای کمپانی ریپل لبز و ارز دیجیتال ساخته این شرکت یعنی XRP (که اغلب از آن به عنوان ریپل یاد می‌شود) بود.

بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا به تازگی در کنفرانس ریپل سوئل (Ripple Swell) شرکت و سخنرانی کرد. وی در این کنفرانس در خصوص قابلیت‌های بلاک چین و رمز ارزها و ریپل صحبت کرد و در ادامه خبر داد که با سه شرکت خدمات مالی برای محصول ریپل محور خودش قرارداد بسته است. خبری که قیمت ریپل را به بیش از ۱۰۰ درصد در اوایل ماه جاری میلادی افزایش داد.

سلامت دیجیتال ارز دیجیتال ارزهای دیجیتال

این سه کمپانی یعنی شرکت‌های تأمین کننده خدمات پرداختی مرکوری اف ایکس (MercuryFX) و کوآلیکس (Cuallix) و همچنین شرکت همکاری مالی کاتالیست کورپوریت کردیت یونیون (Catalyst Corporate Credit Union) توسط براد گارلینگ هاوس مدیر اجرایی ریپل لبز به عنوان اولین شرکت‌هایی معرفی شدند که برای ایکس رپید xRapid ثبت نام کردند.

اوایل سال جاری میلادی سانتاندر یکی از بانک‌های بزرگ جهان اپلیکیشنی بلاک چین محوری برای مبادله و پرداخت ارز خارجی که توسط شرکت ریپل لبز طراحی و تولید شده بود، منتشر کرد. این اپلیکیشن برای افزایش سرعت و کاهش هزینه‌های ارسال پول به خارج از مرزهای کشور طراحی شده بود.

بسیاری از کارشناسان و سرمایه‌گذاران از مصارف کاربردی ریپل که نمونه آن کار کردن با بسیاری از بانک‌های بزرگ و شرکت‌های خدمات مالی برای اضافه کردن سرعت و بهره‌وری به سیستم‌های مالی تقریباً کند و ناکارآمد سنتی است، هیجان زده شده‌اند.

جانسون می‌گوید: وقتی که شروع به دیدار و ملاقات با اعضای دولت و قانون‌گذاران کردم امید و انتظار بسیار کمی به موفقیت داشتم. اما از این فکر باز و استقبال دولتمردان نسبت به این موضوع بسیار حیرت زده‌ام. آنها سؤالات هوشمندانه و بعضی مواقع بسیار سختی می‌پرسند. این نشان‌دهنده این موضوع است که باید در این زمینه با جدیت بیشتری کار کنیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location