video thumb

بیش از ۵۹۰ ارزدیجیتال در سرمایکس؛ ۲۰ رمزارز جدید اضافه شد

لیست ارزهای پشتیبانی شده صرافی سرمایکس به طور مداوم و هفتگی در حال افزایش است و هفته گذشته، ۲۰ ارز جدید به بازار اضافه شده اند که لیست کامل آنها در ادامه آورده شده است:

UBXT, XTM, SRK, SRK, OP, SKEY, RFUEL, REVV, MONI, OUSD, KYL, FRA, ENQ, EDG, DF, CPOOL, BOBA, BNC, URUS, TOWER

با اضافه شدن این رمزارزهای جدید، لیست ارزهای پشتیبانی شده سرمایکس از ۵۹۰ ارز عبور کرده است و یکی از بزرگترین بازارهای رمزارز هم اکنون در اختیار کاربران است. در ادامه می خواهیم ۵ ارزدیجیتال برتر اضافه شده طی هفته گذشته را بررسی کنیم.

همچنین بخوانید: خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک

لیست ارزهای جدید اضافه شده به سرمایکس

آپتیمیزیم | Optimism

optimisim

نماد اختصاری: OP

رتبه بازار: ۱۴۲

ارزش بازار: ۱۶۳,۳۱۹,۰۵۴ دلار

ارز دیجیتال آپتیمیزیم با نماد (OP) یک بلاک‌چین لایه دوم در شبکه اتریوم (ETH) است که در سال ۲۰۲۲ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی و تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین راه حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم شده است.

آپتیمیزیم از امنیت شبکه اتریوم بهره می برد و با استفاده از ابزارهای خود، به مقیاس‌پذیری اکوسیستم اتریوم کمک می‌کند. تراکنش‌ها در سیستم بدون نیاز به اعتماد (‏Trustless‏) آپتیمیزیم ثبت می‌شوند، اما در نهایت در شبکه ‏اتریوم ایمن می‌شوند. از توکن حاکمیتی آپتیمیزیم برای کنترل، کارکرد و ایجاد انگیزه در کاربران برای مشارکت در شبکه استفاده می‌شود.

بوبا نتورک | Boba Network

نماد اختصاری: BOBA

رتبه بازار: ۳۷۰

ارزش بازار: ۴۸,۰۷۰,۴۰۰ دلار

ارز دیجیتال بوبا نتورک با نماد (BOBA) یک بلاک‌چین لایه دوم در شبکه اتریوم (ETH) است که در سال ۲۰۲۱ توسط گروهی از توسعه‌دهندگان راه‌اندازی شده است و یک راه حل مقیاس‌پذیری را ارائه می‌دهد. راه حل مقیاس‌پذیری بوبا نتورک هزینه‌های گس (Gas) را کاهش می‌دهد، پردازش تراکنش‌ها را بهبود می‌بخشد و قابلیت‌های قراردادهای هوشمند را گسترش می‌دهد.

قراردادهای هوشمند توسعه‌پذیر بوبا نتورک این امکان را برای تمامی توسعه‌دهندگان در اکوسیستم اتریوم فراهم می‌کند تا برنامه‌های غیرمتمرکزی (dApps) بسازند که کدهای راه‌اندازی شده در زیرساخت‌های مقیاس‌پذیر مانند آمازون لامبدا (AWS Lambda) را فراخوانی می‌کنند. در واقع، این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا از الگوریتم‌هایی استفاده کنند که در حالت عادی بسیار گران و یا غیرقابل فراخوانی هستند. از توکن بومی بوبا نتورک عموما برای پرداخت هزینه‌های کارمزد شبکه استفاده می شود.

کلر پل | Clearpool

نماد اختصاری: CPOOL

رتبه بازار: ۴۳۳

ارزش بازار: ۳۵,۵۶۰,۳۰۵ دلار

ارز دیجیتال کلر پل با نماد (CPOOL) یک اکوسیستم بازار سرمایه غیرمتمرکز است که در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شده است و به وام‌گیرندگان سازمانی این امکان را می‌دهد تا مستقیماً از اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به وام‌های بدون وثیقه دسترسی داشته باشند.

ارائه‌دهندگان نقدینگی در اکوسیستم کلر پل می‌توانند به وسیله توکن تأمین نقدینگی (LP) پاداش بگیرند و سود دریافت کنند. پاداش‌ها به وسیله توکن بومی کلر پل پرداخت می‌شود که علاوه بر این کاربرد، یک توکن مدیریتی و حاکمیتی نیز است.

فیندورا | Findora

نماد اختصاری: FRA

رتبه بازار: ۶۶۱

ارزش بازار: ۱۴,۵۱۹,۷۰۵ دلار

ارز دیجیتال فیندورا با نماد (FRA) یک بلاک‌چین عمومی با حریم خصوصی قابل برنامه‌ریزی است که در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا حریم خصوصی تراکنش‌های خود را با قابلیت‌های انتخابی فراهم کنند.

فیندورا در ابتدا به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در سال ۲۰۱۷ مفهوم‌سازی شد. این پلتفرم قراردادهای هوشمند از آخرین فناوری‌ها در الگوریتم اثبات دانش صفر (ZKP) و محاسبات چند‌جانبه استفاده می‌کند. در فیندورا، کاربر این امکان را دارد تا اطلاعاتی که می‌خواهد نمایان شود را خودش انتخاب کند. توکن فیندورا یک توکن کاربردی غیرقابل معاوضه است که با هدف ایجاد انگیزه مالی برای تشویق دارندگان توکن به مشارکت در اکوسیستم و مدیریت آن استفاده می‌شود.

دی فورس | dForce

DForce

نماد اختصاری: DF

رتبه بازار: ۶۶۳

ارزش بازار: ۱۴,۲۵۸,۴۸۸ دلار

ارز دیجیتال دی فورس با نماد (DF) یک پروژه جامعه‌ محور است که در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده است و از مجموعه کاملی از پروتکل‌های حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) که دارایی‌ها، وام‌دهی، استیکینگ و راه حل‌ها را پوشش می‌دهند، به عنوان زیرساخت دیفای در وب ۳ پشتیبانی می‌کند.

توکن بومی اکوسیستم دی فورس یک توکن حاکمیتی است و کاربران با استفاده از آن این پلتفرم را مدیریت می کنند. همچنین کاربران با قفل کردن دارایی‌های خود در خدمات استیکینگ شبکه، بخشی از درآمد کارمزدهای شبکه را به دست می‌آورند.