سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش‌بینی قیمت لونا تا سال 2024

مدت کوتاهی پس از فروپاشی پلتفرم قدیمی ترا، نسخه جدیدی از این بلاک چین به نام ترا 2.0 راه‌اندازی شد. شبکه‌ای که دیگر از استیبل کوین‌ها پشتیبانی نمی‌کند و در تلاش است تا در حوزه غیرمتمرکز فعال باشد و به زیرساختی برای برنامه‌های غیرمتمرکز تبدیل شود.  همراه با راه‌اندازی شبکه جدید ترا، توکن بومی آن نیز با همان نام لونا به شبکه جدید منتقل شده است. با وجود برخی شباهت‌ها، شبکه و توکن جدید تفاوت‌های مهمی با نسخه قدیمی که امروزه به نام ترا کلاسیک و لونا کلاسیک که در مقاله پیش بینی قیمت لونا کلاسیک هم آن را توضیح دادیم شناخته می‌شوند دارند. بنابراین، مسیر این دو شبکه با یکدیگر متفاوت است.

با وجود شکست شبکه قبلی، شبکه ترا 2.0 همچنان از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است و بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار در زمان راه‌اندازی توکن جدید لونا علاقه نشان دادند. سرمایه‌گذارانی که امیدوار هستند تا لونای جدید با ارائه راهکار‌ها و پروژه‌های جدید باری دیگر در بازار بدرخشد و اوج‌های قیمتی را ثبت کند.  اگر شما نیز از جمله این افراد هستید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا می‌خواهیم برخی از پیش‌بینی‌های عنوان شده پیرامون روند قیمتی آینده لونا تا سال 2024 را بررسی کنیم. اگر به این پیش بینی ها علاقه دارید، می توانید مقاله پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال را هم مطالعه کنید.

پیش‌بینی آینده قیمتی لونا در سال 2023 و 2024

پس از بحران کاهش قیمت استیبل کوین‌های شبکه ترا در سال 2022، توکن لونا نیز با کاهش شدید قیمتی مواجه شد و پس از اینکه هیچ راه حل مناسبی برای نجات این شبکه و توکن پیدا نشد، با تصمیم جامعه و به پیشنهاد دو کوان، بنیانگذار ترا، شبکه جدیدی به نام ترا 2.0 ایجاد شد.

در شبکه جدید لونا، دیگر استیبل کوین‌ها فعالیتی ندارند و بنابراین خطرات نوسانات قیمتی گذشته براساس تغییرات قیمتی استیبل کوین لونا را تهدید نمی‌کنند. دو کوان و بنیاد ترا نیز دیگر مدیریت و پشتیبانی شبکه جدید را بر عهده ندارند و ترا 2.0 به طور کامل توسط جامعه مدیریت و هدایت می‌شود.

شبکه جدید ترا برنامه دارد تا با ارائه یک شبکه سریع و کم کارمزد، برنامه‌های غیرمتمرکز را جذب کند و به یکی از بلاک چین‌های فعال در حوزه دیفای تبدیل شود. این شبکه از مقیاس‌پذیری و سرعت خوبی برخوردار است و کارمزد کمی از تراکنش‌ها و فعالان شبکه دریافت می‌کند. بنابراین شبکه ترا پتانسیل رشد و گسترش اکوسیستم خود را دارد.

تا به امروز بسیاری از برنامه‌های قدیمی شبکه ترا به شبکه جدید منتقل شده‌اند، اما همچنان فضای غیرمتمرکز شبکه ترا موفق نشده است تا توجهات زیادی را به خود جلب کند. یکی از دلایل اصلی آن، حاشیه‌های ادامه دار مؤسس لونا یعنی دو کوان است. شخصی که به کلاهبرداری و فعالیت‌های مخرب متهم است و برای ماه‌ها فراری بود.

در حالی که شبکه جدید ترا ارتباطی با این شخص و تیم او ندارد، اما در چشم بسیاری از سرمایه‌گذاران این شبکه ریشه در یک پروژه شکست خورده دارد و بنابراین بسیاری به شبکه جدید ترا اعتماد ندارند. موضوعی که شرایط برای افزایش قیمتی توکن جدید لونا دشوار کرده است.

علاوه بر آن روند تحقیق و بررسی شبکه قدیم لونا همچنان ادامه دارد و انتشار اخبار مرتبط با آن، می‌تواند دید منفی نسبت به شبکه ترا و توکن لونا را افزایش دهد و از ورود سرمایه به این شبکه جلوگیری کند.

لازم به ذکر است که توکن قدیمی لونا نیز در بازار محبوب باقی مانده است و حتی جایگاه بهتری نسبت به توکن جدید لونا براساس ارزش بازار دارد؛ موضوعی که چالش‌های بیشتری را برای توکن جدید لونا ایجاد می‌کند.

با این حال، توسعه‌دهندگان و تیم ترا 2.0 فعال هستند و علاوه بر ارتباط مستقیم و شفاف با کاربران، به کار و توسعه این شبکه ادامه می‌دهند. موضوعی که نشانه مثبتی است و نشان می‌دهد که این شبکه همچنان می‌تواند پیشرفت‌هایی را به خود ببیند، پیشرفت‌هایی که تأثیر خود را بر قیمت توکن آن خواهند گذاشت.

پیش بینی قیمت لونا

مزایا و ویژگی‌های مثبت شبکه جدید ترا این فرصت را به آن می‌دهد تا با کنار زدن حاشیه‌ها و مشکلات قدیمی، اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کند و با ورود بیشتر سرمایه و افزایش فعالیت توسعه‌دهندگان بلاک چینی در این شبکه، شاهد افزایش قیمتی لونا باشیم. هدفی که دستیابی به آن برای لونا دشوار است، اما غیرممکن نیست.

تحلیلگران coinpedia نیز دید مثبتی نسبت به آینده لونا دارند و پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان سال 2023، قیمت این ارز دیجیتال به 0.92 دلار برسد. براساس این پیش‌بینی، روند رو به رشد لونا در 2024 نیز ادامه پیدا خواهد کرد و قیمت به 1.25 دلار نیز افزایش خواهد داشت.

Coincodex نیز دید مثبتی نسبت به آینده قیمتی لونا در سال 2024 دارد و پیش‌بینی می‌کند که قیمت این ارز دیجیتال در این سال به بیش از 0.96 دلار نیز برسد. البته تحلیلگران این سایت همچنین پیش‌بینی می‌کنند که در صورت رخ دادن شرایط نزولی، قیمت لونا به 0.36 دلار نیز می‌تواند کاهش داشته باشد.

Changelly قیمت لونا تا پایان سال 2023 را در محدوده 0.66 دلار پیش‌بینی می‌کند. دیدگاه تحلیلگران این سایت نسبت به روند قیمتی لونا در سال 2024 نیز صعودی است و پیش‌بینی کرده‌اند که این ارز دیجیتال تا 0.92 دلار رشد می‌کند.

ریسک سرمایه‌گذاری و خرید لونا

با وجود پیش‌بینی‌های مثبت نسبت به آینده لونا، سرمایه‌گذاران و علاقه مندان به خرید لونا باید توجه داشته باشند که تا به امروز بازار بار‌ها برخلاف تصورات و تحلیل‌های انجام شده حرکت کرده است و ریسک نوسانات شدید قیمتی برای ارز‌هایی که ارزش بازار کمتری نسبت به ارز‌های محبوب دارند، بیشتر است. بنابراین لونا یک سرمایه‌گذاری پرخطر به شمار می‌رود و با وجود برخی فرصت‌ها و پتانسیل‌های رشد قیمتی، خرید و فروش لونا و خرید و فروش لونا کلاسیک باید همواره با مدیریت سرمایه، ریسک و تحلیل و بررسی شخصی انجام شود.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version