سرمایکس
video thumb

آیا قیمت ریپل امسال به یک دلار می‌رسد؟

ایکس آر پی (XRP) توکن دیجیتالی که توسط بنیانگذاران ریپل (Ripple) ارائه گردیده اخیراً از سیر شتابان سعودی برخوردار گردیده است. قیمت این دارایی دیجیتال ماه گذشته از ۲۵/۰ دلار به بیش از ۷۵/۰ دلار افزایش یافت، اما سرانجامش چه خواهد شد؟

ارزجو: قیمت این توکن دیجیتال بنا بر گفته نایجل گرین بنیانگذار و رئیس ارشد اجرایی شرکت مشاوره مالی دوور گروپ (deVere Group) طی سال جاری به ۱ دلار خواهد رسید.گرین شتاب پیرامون ایکس آر پی و فایده عملی آن را در قالب پیش‌بینی خود مدنظر قرار داد. توضیح: سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال یا توکن‌ها با گمانه‌زنی‌های فراوان همراه است و بازار اینگونه دارایی‌های دیجیتال عمدتاً قانونمند نیست. کسی که قصد دارد در این بازار سرمایه‌گذاری کند ممکن است همه سرمایه‌گذاری خود را از دست بدهد.

دیدگاه‌های متفاوت تحلیلگران

هنگامی که در رابطه با این پیش‌بینی در میان ناظران بازار نظرخواهی شد، طیف گسترده‌ای از دیدگاه‌ها دریافت گردید. تعدادی از تحلیلگران، برای مثال گارسون ماروان (Marouane Garçon)، بیان داشتند که می‌توانند بر پیش‌بینی خوش ‌بینانه گرین صحه بگذارند. گارسون مدیرعامل پلتفرم مشتقات دیجیتال موسوم به آمیولت (Amulet) در این باره گفت: «من مسلماً با این ارزیابی موافقم.»

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

بیت کوین، تتر، اتریوم، ریپل، ترون، لایت کوین، بایننس کوین، کاردانو

او ادامه داد که قبل از معرفی پلتفرم ایکس ‌راپید (xRapid)، «قیمت ایکس آر پی پیشاپیش به ۷۵/۰ دلار رسیده بود.» گارسون توضیح داد: «اگر شرکای ریپل تا قبل از پایان سال جاری استفاده از ایکس آر پی را در قالب فعالیت‌های روزمره‌شان آغاز کنند، در آن صورت فکر می‌کنم قیمت ۱ دلاری یک قیمت نسبتاً ناچیز خواهد بود.» وی افزود: «از اینجا به بعد همه چیز به تحولات و استفاده از ایکس آر پی بستگی دارد. آنها وعده داده‌اند که برخی از شرکایشان از ایکس آر پی استفاده خواهند کرد و وقتی مردم شاهد چنین چیزی باشند اعتمادشان بیشتر می‌شود و این امر مطمئناً قیمت ایکس آر پی را از خود متأثر می‌سازد.»

ارزهای دیجیتال فناوری بلاک چین

عوامل چندگانه می‌توانند به افزایش قیمت ایکس آر پی دامن بزنند

کریس کلاین (Chris Kline) بنیانگذار و رئیس ارشد اجرایی شرکت بیت کوین آی‌آرای (Bitcoin IRA) نیز دیدگاه مشابهی ارائه نمود. وی با اشاره به «فاکتورهای چندگانه» نظیر عرضه ایکس راپید و ریپل فور گود (Ripple for Good) اظهار داشت: «من با ارزیابی گرین مبنی بر اینکه توکن ایکس آر پی تا پایان سال جاری به ۱ دلار می‌رسد موافقم.»

او توضیح داد که اگر «رفع ممنوعیت اخیر تبلیغ ارزهای دیجیتال توسط گوگل و فیس‌بوک به اوج‌گیری ارزش این ارزها تا پایان سال» دامن بزند، قیمت ایکس آر پی نیز می‌تواند بالا برود. دیگر کارشناسان بازار درباره این پیش‌بینی دیدگاه‌های محتاطانه‌تری داشتند. برای مثال، ماتی گرینسپن (Mati Greenspan) تحلیلگر شرکت ایتورو (eToro) اظهار داشت که احتمال اینکه قیمت ایکس آر پی امسال به ۱ دلار برسد «می‌تواند یک احتمال در میان انبوهی از احتمالات باشد.»

با این حال، او بیان داشت که اگر این توکن دیجیتال به سطح قیمتی فوق برسد، از اینکه می‌بیند ایکس آر پی «بسیار بی‌ثبات» است تعجب نخواهد کرد و اینکه ماه اکتبر یک «ماه پر هیچان» برای این دارایی دیجیتال خواهد بود. جو دی پاسکال (Joe DiPasquale) رئیس ارشد اجرایی صندوق دادوستد کریپتوی بیت بول کاپیتال (BitBull Capital) در این باره گفت با اینکه قیمت ایکس آر پی می‌تواند در سال ۲۰۱۸ به ۱ دلار برسد، اما «احتمال آن بیشتر است که این توکن برای یک مدت زمان طولانی به قیمت ۸۰/۰ تا ۹۰/۰ دلار معامله شود، مگر آنکه تا قبل از سال نو اعلامیه جدیدی بیرون آید.»

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version